vandaag de hele dag aan het experimenteren geweest met een CNC pompje van Ad, eerst in de problemen brengen door de solex goed heet te rijden en de benzine ook, dat is wel gelukt want ik ben van hot naar haar gereden op zoek naar een koppaking voor de 4 takt buitenboord motor, alles dicht.
Toen wat aan het boren geweest om vapor lock achtige verschijselen weg te werken.
Overigens bleek bij eerste montage dat je enige aandacht dient te besteden aan het ontbramen, er zaten nog wat braampjes in de doorboringen naar de aansluitgaten en de 2 gaatjes die uitmonden in de holle pompbodem hadden rondom nog een braam, even aanpunten met een iets grotere boor (in de hand en met de hand draaien) en je snijdt ze zo weg.
verder zijn de meegeleverde boutjes M4 en dat kostte me meteen 1 dolle draad rechts onderin, meteen maar een helicoil M4 gezet.
EERSTE MERKBARE VERSCHIL: start beter en loopt beter/rustiger bij lagere toerentallen


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)