Origineel bericht van: dreke2
Origineel bericht van: 49cc
Zuigertje nog even op smaak gebracht.Toen ik het blokje weer in elkaar had bleek dat je het onderste glijlager (big-end) wel licht kon horen. Raar want de zijdelingse speling op de drijfstang (schommelen) bedroeg nog geen 2mm.
Later nog maar eens uitelkaar en een naaldlager drijfstang eren en meteen dan maar eens een volle krukas. blush


Arjen
alweer iemand die naar een volle krukas wil, voorlopig heb ik de voordelen er nog niet van gemerkt, laat je bevindingen aub eens weten als het erin zit.
zou natuurlijk ook kunnen dat ik iets fout doe met een volle krukas en uitgevuld carterdekdel, ben benieuwd

groet
ANdre

Raar. Ik hoor juist goede berichten. Met name de trekkracht schijnt erdoor toe te nemen.
Ik denk wel dat alleen een volle krukas niet werkt.Zodra ik een volle krukas monteer ga ik hierover berichten.
Heb zelf nu JRT met gemod zuiger, standaard carb met sproeier 30 verhoogde compressie, snelle uitlaat en alles netjes uitgelijnd.Bijnde demontage bleek echter toch dat er een klein randje vd uitlaatpoort moest dus dat meteen aangepakt.
Ik wil qua tunen niet verder gaan, maar als de drijfstang er toch weer uitmoet wil ik die krukas toch eens proberen.


OTO-Koffertje 1960 & OTO De Luxe 1964