De binnenbus kan je maken van een INA gehardstalen as van 20 m.m.
Deze as is van binnen gewoon zacht en dus goed uit te draaien.
Hierop past een lager met een eenrichtingslager met aan de bijde zijden een rollager.
Plaats aan de kant van de krukas nu een bijbehorende afdichting van 20 naar 26 m.m. en aan de andere kant een gewoon goed verkrijgbaar lager dicht lager.
Deze mannier gebruiken we al minstens 20 jaar,je moet dan wel de bus voor de rol met de koppeling zelf ook nog draaien.
Maak nu de plaats waar de stenen rol moet komen op de juiste diameter om er weer een rol op te kunnen maken.
De koppeling kan van verschillende merken zijn,maar soms moet je deze andersom in elkaar monteren.
Ook die met de kettingschalmen zitten net verkeerd om in elkaar voor soepel wegrijden,als deze gaan pakken dan gaan ze wanneer ze wat ingelopen zijn ineens vastpakken doordat de schalmen door de schuine stand van de schalmen ,deze ineens vastgedrukt worden,
Dat geld ook voor de tomoskoppeling.