Afgelopen weekend mijn 2e magazijntje beginnen leeg te maken. Wat ik daar allemaal tegenkom...

Projektje gemaakt van een Eysink tandem die daar ook al een paar jaar stond. Solex motor en zadels erop gezet, draaigas gemaakt, nieuwe wielen.

Smaken verschillen: De originaliteitsfreaks zullen wel rap een teiltje moeten zoeken, maar ik vind het zelf een geinig ding. Zojuist een proefritje gemaakt en hij loopt super, is wat minder log dan mijn eerste Eysink tandem.

Toen ik de tandem net had gekocht kreeg ik een mailtje van iemand:
Origineel zou dit een tandem zijn uit 1952, en hij is gebouwd met de mogelijkheid om een hulpmotortje met rolaandrijving op het achterwiel te monteren. Welk merk ben ik even kwijt (Mosquito? Cyclemaster??? ik weet het echt niet meer).

Op internet kom ik niet veel tegen, wel iemand met dezelfde tandem en dezelfde vragen http://www.oudefiets.nl/forum/viewtopic.php?f=45&t=1709

Als je meer weet van deze tandem, ik hoor het graag. Ik bewaar de oude wielen uiteraard, misschien wil ooit iemand hem echt restaureren. Ik wil er gewoon veilig lekker mee kunnen rijden.

Attached Images
Eysink tandem 2.JPG (160.08 KB, 74 downloads)

Hou het simpel wink
Groeten, John.