|
|
Re: Balhoofd lager voor stuurpen 21 mm
Cees59
04/12/25 02:06 PM
Dank voor het meedenken en de adviezen.
Bij nader inzien denk ik ook dat ik het beste het oude lager opnieuw kan gebruiken, zoals gezegd is het geen wiellager. Ik zal nieuwe kogeltjes en vet gebruiken en van het voorjaar, als de voorvork etc weer opnieuw gespoten is, de boel weer netjes in elkaar zetten.
Bedankt
5
306
Read More
|
|
Re: Lohmann diesel
robot797
26/11/25 12:32 PM
ik had het geluk dat het kenteken er al bij zat dus ik hoef daar niks voor te regelen wat voor mij werkt op dit moment ik gebruik kerozine als de brrandstof dit heeft namelijk een lagere ontbranding temeratuur als diesel en er zit minder troep in wat de motor kan beschadigen en het is dikker waardoor de druppelaar (carberateur) beter werkt dan doe ik er olie bij voor nu is het syntethies maar ik ga over stappen op natuurlijk dit ga ik doen om 2 redenen het koelt beter en het laat een vernis laag achter die glas hard is en als booster gooi ik een een beetje di-ether door dat maakt het starten makkelijker
mijn motor loopt op dit moment best goed (gaat ook steeds beter lopen nu de ringen aan het inslijten zijn) ik moet de druppelaar nog iets beter afstellen en ik moet mijn compressie nog iets hoger hebben
13
9,942
Read More
|
|
Re: Rolunit eerste raceblok
John Meisters
22/11/25 12:31 AM
Bobby regelt dat voor je, hij levert en monteert perfecte rollen, eenweglagers en vrijloopkoppelingen. Wil je toch zelf aan de slag dan struin dit forum goed af, er is genoeg over gediscussieerd in het verleden. Zoals Dit topic dat al je vragen beantwoordt.
4
725
Read More
|
|
Re: Benzine in carter
Alfons_Amuse
17/11/25 08:17 AM
Nee, geen grotere sproeier. Als het mengsel heveltje, bij rijden in het midden gezet moet worden, is je mengsel goed en de sproeier grote is dan precies goed.
9
2,001
Read More
|
|
|
0 members (),
101
guests, and
2
robots. |
|