Wij van team 90 hebben goed gereden. Helaas toen we op plaats 6 lagen op zondagmorgen rond 10 uur is er een zuigerveer gehapt in de uitlaatpoort. Grote kras omhoog en schade aan zuiger en hrt petje. Stukje zat in de kop geklemt. Helaas hadden we verkeerde o ringen voor in de jdl kop. Dus naar Rob gerend en daar een oring van gekregen. Bedankt daarvoor nog! Daarna in de cilinder de grootste bramen er uit gevijld en toch maar door gereden. Liep op het begin nog rond de 30/35 met flink op gang trappen. Zakte helaas op het einde ver terug en hebben flink moeten trappen om toch nog rondes te kunnen maken. Nu aachteraf twijfel ik of het een zuigerveer was of een naaldlagertje wat omhoog geschoten is. Daarvoor moeten we het blokje weer open maken. Verder hebben we alleen 1 boutje van het tandblad verloren. Verder geen problemen gehad. Ook geen bougie problemen wat vele gemeld hebben. Bosch ontsteking, ngk bougie, competition 102 bezine met putolin mx7 olie. 1 op 50 gemengd. En geen weerstand er tussen. Hopenlijk lukt het om het bougie probleem te vinden! Ik zag wel dat vele een dunnere bougiekabel dan wij. (Wij hebben er 1 van jouke)

Wij hebben er ook voor gekozen om voorzichtig door de pit te rijden ivm de baan. En de vele gebroken frames. Ondanks dat we daar tijd moeten proberen te pakken tenopzichte van de snellere solexen.

Update.

Hoor net van mijn mederijder dat het pinnetje dat de pistonpen tegen houd eruit is geklapt en overal tussen heeft gezeten.

Last edited by flupke; 24/08/15 08:15 PM.