Origineel bericht van: WilfredVW
Heb afgelopen jaar de zuiger( origineel Yamaha) bewerkt met n bolkopfreesje onder de pistonpen maar veel nut had dit niet want de poorten lopen tot bovenin. Ik had n drijfstang uit Boxtel ,maar dat was geen succes dus komend jaar gaat er iets anders in van staal. Moet ik wel de boel balanceren.

snap ik niet ( dat rode tekst stuk) zeker omdat ik oorzaak en reden ( er staat "want" tussen wat duid dat er een argument is) niet zie en zeker niet aan elkaar kan koppelen .

Ik gebruik al jaren puch maxi niks mis mee ( vinden de puch tuners ook en die gaan echt hard met die blokken) naast de puch heb ik nu ook een doos vol met andere typen die ga ik eens lekker uit testen.

Aluminium: ja dat zet uit en wel harder dan staal, die originele solex dingen zitten onwijs vast in hun drijfstang
enigszins verwarmen om ze eruit te krijgen is echt noodzaak anders heb je kans op "vreten" tussen alu en staal bij verwijderen , erin zitten ze zo, drijfstang warm maken op een plaat hout leggen en je donderd een nieuw lager er zo in (vandaar op die plaat hout anders dondert hij erdoor

Last edited by Joan; 26/11/14 03:11 PM.

Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)