eigenlijk was ik nog niet aan het pompje geweest , daar het voordien toch werkte maar enigzins toch"lekte"
daar het motertje nu weer volledig samen zit , was ik van plan om eens te starten , maar er komt géén benzine , heb dus besloten om het pompje eraf te halen en testen op eventuele fouten , op de manier die je in uw handleiding beschreven hebt ,ik had de indruk dat bij het blazen in de uitstroom deze niet helemaal afdichte . van het uiteen gehaalde pompje heb ik enkele berichten terug een foto geplaatst.
Alfons heeft me de raad gegeven het membraam te vervangen daar het reeds ver heen was.
dus heb ik een volledig nieuw pompje besteld bij Van DE Ven , zo ben ik er vrijwel zeker van dat de onderdelen passend zullen zijn , tegelijk ook een nieuwe sproeier (28 ) besteld daar dit ook een belangrijk onderdeel blijkt te zijn.
nu lees ik ook dat het plaatsen van de hele zwik ook nauwkeurig en niet zomaar dient te gebeuren , dubbel opletten dus !
het is me voorlopig een raadsel dat er géén benzinestroming komt , zal de leidingen en zeefjes in afwachting ook nog eens uitblazen.

het poetsen van de zuiger is mooi verlopen en de nieuwe zuigerveren zijn geplaatst en sluiten beter aan dan de vorige , de openingen heb ik zo geplaatst : onderste >>carterdeksel ; midden >>vliegwielkant ; bovenste >> recht vooruit , bij het draaien aan het vliegwiel en mijn hand op de cilinder voel ik een stevige zuigkracht.
indien niet correct hoor ik het graag
vriendelijke groet
Alain