is alleen af en toe een vonkje , zal dus niet erg zijn.
motortje een 10tal minuten laten draaien en gashendel even opengedraaid , hoor ik precies een licht ratelend geluid naargelang ik het stuur recht of naar rechts of links draai , zoals je zegt eens het vliegwiel gecontroleerd , zit blijkbaar stevig en géén waarneembare speling.
wat mij wel verontrust is enkele druppels olieverlies op de velg aan de vliegwielzijde en uitlaatzijde,ik denk niet dat dit uit de uilaat komt , zal dan toch keerring zijn zeker , waar zit die precies en hoe kom ik erbij ?
verlichting werkt ook reeds behoorlijk , alles op 12v gezet , maar blijkbaar heb ik wattage te weinig om alles behoorlijk op te lichten , daarom denk ik om de koplamp te vervangen door led met een diode tussen , zoals Joan reeds aanhaalde , heeft aanzienlijk minder watt nodig om toch een goede verlichting te geven,ben nog zoekende?nu beb ik 20w voor , 4w achter , 2w km teller , 10w remlicht ( 36 w samen dus ) blijkt te veel te zijn , meest logische keuze lijkt mij de grootste afnemer (20w voor) , te vervangen.zijn die fittingen van led gelijk aan die van de huidige gloeilampjes ?
alle info is welkom
Groetn
Alain