ja ..........wat nu , zal me eens bedenken over jullie tips , maar het gedeelte rond de rolunit,(de nieuwe zien er ook veel gezonder uit ) zeker de kant van het carterdeksel , stond reeds vuil en vettig bij aankoop , ik heb ook de indruk dat die kant precies niet helemaal dicht is , en ook wanneer ik het vliegwiel teruggeplaatst had, kon dit nog een ietsje bewegen , had dit reeds eens aangegeven in een vroeger bericht en Joan zei dat dit strak moest , dus zal ik mij maar wagen aan die keerring zeker .
Wat die Aspen 2 betreft , is dit een goede benzine ? in mijn geval veiliger dan zelf te mengen , weer gebrek aan ervaring !!
mag ik nog jullie mening over vloeibare rode pakking , hoeven die nog de gewone dichtingen of kan het dan zonder? een pak vragen hé .

Is het niet teveel gevraagd om aan de hand van een stappenplan kort uit te leggen hoe en wat ik hoef te verwijderen om bij die keerring te geraken , misschien kan ik ook die rolunit en bijhorende onderdelen vervangen , waarschijnlijk moet ik nog een stukje materiaal aanschaffen om dit te kunnen verwezenlijken , maar voorzichtigheid is de moeder van de porseleinkast , toch.
Het is zeker niet mijn bedoeling jullie tijd te roven , ik wil alleen komende zomer met een knap retromachientje de weg op en weer thuiskomen zonder problemen.Puur voor de fun dus.

wat die Jean Polaf betreft , zeker niet de meest fijnbesnaarde , maar die man legt het hartelijk uit .
zo , fijn gesprekje en bedankt voor de tips , met jullie hulp moet en zal dit goedkomen.Nooit te oud om bij te leren !!
groeten
Alain