Origineel bericht van: eversman
Ochnee help mijn verwarde zieltjuh, JOAN die een ritje verkeerd heeft ingeschat??????? Het zal toch niet zo zijn dat onze JOAN ook wel eens een foutjuh kan maken??? laugh

Als ik het goed lees heb je een heel goeie dag gehad en is zelfs die brommer die veelste lang achter in het hoekje gestaan heeft weer eens flink doorgetrokken! Als 2takt verslaafde denk ik ook dat ik een grotere werkplaats nodig heb^^

ja, mijn gereformeerde medemens is kennelijk ondanks de crisis niet bereid om op zondag brandstof te verkopen, dus degene die die route had uitgezet heeft dat kennelijk even over het hoofd gezien om deze route op de zondag te rijden, en inderdaad de wilde machine even lekker uitgelaten, lekker om met ca 12000 toeren door zijn versnellingen te jagen .
je hebt daar geen grotere werkplaats voor nodig, wel een goede stalling, eigenlijk is het helemaal verkeerd om een werkplaats ook als stalling te gebruiken. helaas moet je vaak wel , maar daar zijn al heel wat ongelukken mee gebeurd oa old-timers afgebrand omdat ernaast ook allerlei las en warmte klussen * (doorslijpers etc) plaats vinden


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)