Die Chris en Djarno hebben het even heel druk gehad met Team 12.
Als op snelheid je voorband klapt dan weet je het wel, wiel krom , spruitstuk gescheurd, waar de wedstrijd leiding bij moet komen i.v.m. zegeling. dan nog 9 de worden. KNAP!! Rijder had zich behoorlijk gestoten. cry

De frame's die chris en Djarno voor dit jaar gemaakt hebben zijn echt super!!!

Ik ben een beetje bij de meiden gebleven, monteur is nieuw en kon wel een beetje hulp gebruiken.
De 37 is weer gewassen, en er zit nog geen krasje op, is weer helemaal nieuw, en loopt ook nog zijn zelfde snelheid. dat had ik nog niet eerder meegemaakt, kan morgen de race weer in.
Zowel Chris als ik helpen steeds meer teams om een mooie aansluiting te krijgen, super leuk zo.
Ook zijn er tuners bijgekomen die er een behoorlijke snelheid uit toverde. Kei mooi.

De snelste ronde zegt niets in Heeswijk, veel teams met pech onderweg komen op "allerlei" manieren terug, als ze op 3 minuten binnenkomen dan snap de wedstrijdleiding wel dat dat niet klopt, maar kom je op 4... dan weten ze het niet en kan je zomaar de snelste ronden hebben.


We gaan weer een week of 4 voor Heeswijk test rijden in Eindhoven, hopelijk komen jullie allemaal. smile


[Linked Image from jandelaat.nl]