Origineel bericht van: Joan
Origineel bericht van: WilfredVW
Het concept klopt wel Joan, 5e plaats. Maar er kwamen wel wat slordigheidjes naar boven en nu huppelen we achter de fietsen van Jan aan ,t wordt tijd dat we gewoon meerijden of voorbijgaan aan Jan. Ik hoop dat er meer teams dichterbij komen want ik vond afgelopen jaar n prachtige race met de top lekker dichtbij elkaar.
Dusssss: we hebben weer n jaar lang om te hobbyen.

zelfde hier, team met mijn blok twee keer de snelste ronde maar door kapot gereden band en afgebroken zadel niet verder dan de middenmoot, maar ze hebben wel lekker gereden want als je bezig bent en competetief rond gaat kom je al snel over deze teleurstellingen heen.
het is niet alleen het motortje maar complete alles tot en met de poetsdoekjes voor je bril alles moet kloppen en een beetje mazzel want het panorama team ( NIET het team met mijn blok) waar ik tijdens de race voor sleutelde stekkerden bijna meteen al over een gevallen rijder die net na het podium op zijn plaat ging, niet meer te ontwijken en veel valschade waaronder de rem en met name het licht dat ons in de nacht veel parten speelde, lees hun verhaal.

dat het team moet kloppen, je huppelt niet alleen achter Jan aan, die had 8 blokken lopen in diverse teams maar Christ heeft zijn team zo ontzettend voor elkaar dat is minstends de helft, en ook hij heeft pech gehad want een andere rijder die minstends net zo snel is heeft door pech ook ronden in moeten leveren



Bij de 14 de winnend team hebben geheel niks gehad .alleen maar tanken en een paar keer filters gewisseld.
Bij de 13 mijn meisjes team het zelfde ook niks.
Bij de 12 mijn andere jongens team een paar keer vlink moeten werken maar waar dat probleem vandaan kwam is gewoon van het vallen een paar keer en dat is het grootste probleem voor de solex.


gr ike team # 12 - 13 - 14 en 37
Van heerbeek - JDL racing teams
beter duur als niet te koop