Origineel bericht van: Joan
Origineel bericht van: Alfons_Amuse
Ik zeg maar 1 ding Joan. Belofte maakt schuld. laugh

Ja, maar het mooie is dat Christ eigenlijk zichzelf met 21 ronden heeft verslagen de anderen die in een "niet Christ" team zaten hadden nog meer achterstand. dus zoals ik al eerder zij het is zeker niet alleen de solex die zaligmakend is. een goed team verzamelt ook ronden, fanatiek tot de laatste seconde



Eindelijk iemand die ons spelletje ook begrijpt en goed heefd opgelet tijdens de race.
Onze 104 is regelmatig geklokt op 46 km ,er waren erbij die harder gingen maar wij klokten wel regelmatig snellere rondetijden dus zo veele uren doorgegaan.toen na 3 uur de eerste tiiden opgehangen werden waren wij al enkele ronden aan het weglopen.vervolgens kwam er elke 2 uur nieuwe lijsten waar we elke keer 1 of 2 rondens uitliepen dus gewoon doorgaan zoals afspraak met het team.
Snachts hebben we een enkele rondens gedraaid na andere afstelling dat ik zeeker wist dat hij nog harder kon dus de lucht hevel wat naar recht voor wat scherper te zetten en waarempel een paar maal geklopt door de wedstrijd leiding op 51 en een keer op 51,8 dit omdat een van mijn rijders daar om vroeg die wou wel is een keer voluit gaan zoals de eerste 4 ronden toen we bij de eerste doorkomst al meer dan 20 seconden te pakken hadden was echt leuk om te zien.na 4 ronden iets meer benziene met het luchtschuifje en gaan met die banaan wat verder super goed is verlopen.
We hebben ook met team overleg besloten om niet te minderen maar blijven gaan uiteraard zonder ricico te lopen voor vallen en zo wat ook niet is gebeurd !!
Dit is zoon beedtje wat wij gedaan hebben voor de 24 uur van heeswijk.

Verder zijn wij het geheele jaar met de nieuwe frame's bezig geweest van 3 solexen en tussendoor ook nog een solex zijspan gebouwd in cross uitvoering voor mij kleinzoon wat ook een super mooi ding is geworden zoals veelen al hebben gezien.en ook blokjes voor deze 4 solexen gemaakt met veel samenwerking van jan de laat en zijn team en niet te vergeten jan vennix en onze hoofdsponser ad van heerbeek solex service middelbeers . TU

Jongens allemaal nog bedankt en we gaan weer aan de gang voor 2015

Sterker nog we zijn al aan de gang wandt het is zo weer zover.


Gr christ # 104


gr ike team # 12 - 13 - 14 en 37
Van heerbeek - JDL racing teams
beter duur als niet te koop