mijn snelste solex moest meedoen buiten mededinging want ze vonden de cylinder niet leuk.
bij deze een voorbeeld wat ik NIET gemonteerd heb want hier is de combinate gietijzer aluminium en dat lees ik niet in het reglement dat dat toegestaan is , maar een volledige aluminium cylinder bestaat ook in deze combinatie
en dat was/is in mijn optiek toch echt een aluminium cylinder naar solex model, waarom alleen JRT ( en dan de cloon van JRT waar niet JRT op dat vlakje staat en dat vlakje is OOK geen copie van solex want er is geen solex cylinder die zo een vlakje heeft. de getoonde versie is van een voorserie de laatste versie heeft de koelribben iets anders om nog meer op solex te lijken.

wat ik ook niet gemonteerd heb ( al eerder een foto van de buitenkant laten zien ) is een zijdeksel, niet opgevuld maar wel vol past dit wel in het reglement ? wel gemonteerd de kleinere krukas die je hierbij nodig hebt, voldoet wel aan de beschrijving van het reglement , is ook nodig om trillingen weg te balanceren en dat is uitstekend gelukt

Attached Images
gietijzer-aluminium-combinatie.jpg (114.29 KB, 117 downloads)
originele-binnenkant-zonder-opvulling.jpg (175.21 KB, 109 downloads)

Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)