Origineel bericht van: Alfons_Amuse
Super mooi zijdeksel. Ik had je eerder moeten PB-en, want dat had ik ook in gedachten.
Heb je ook iets aan je drijfstang moeten doen?

Ik zie te weinig detail om te zien waarom die cilinder goed zou moeten presteren. Misschien bewust zo gedaan, en dat vind ik logisch.inderdaad, overigens loopt hij identiek even hard als mijn tuning van JRT's vraag maar aan Jack ( die iets aan KM's inlevert vanwege zijn gewicht) maar met John en Ronald en mezelf in de polder was het ook stuivertje wisselen
Wel knap bedacht.

1 van de redenen is dat ik de flenzen van een JRT niet vertrouw met mijn keuze van compressie, dan ga je over op draadeinden die door de cylinder heen lopen om zo via de kop je cylinder op het carter te drukken , dan breken de onderste oortjes nooit af, nadeel is dan dat je cylinder onder druk staat en wil uitbollen of ook "inbollen" oa JLO en de oude puchjes hadden daar erg last van: vastlopen op de plekken waar de 4 draadeinden zitten omdat daar de boring naar binnen knelt, met een bus voorkom je dat want dan kan de cylinder vrij "hangen" ( geen perspassing want dan werkt het nog niet gewoon losse passing en lekt toch niet)
bovendien kun je nu goed bij je poorten .

Mijn variabele mal heeft voor alle koelribben dezelfde diameter ( allemaal dezelfde ring die ik stapel) en dat viel oa op, de onderste koelribben had ik beter kleiner in diameter kunnen draaien maar dat is achteraf




Last edited by Joan; 18/08/14 07:39 PM.

Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)