Oh wacht even. Ik heb geen foto's van de blokrevisie zelf, omdat ik dit niet zelf heb gedaan.
Slecht aangegeven van mij, en daar baal ik van.
Wel heb ik opdracht gegeven die onderdelen te vernieuwen die nodig waren.
Een nos koppeling/tandwiel kun je in pricipe niet zelf meer aan komen.
Die de revisie heeft gedaan heeft vele contacten en die kan er wel aan komen.
Blok ervan onder en terug natuurlijk wel, en alles wat eraan vast zit.
Afstellen i.v.m. nieuwe cilinder natuurlijk ook. Best nog een hele klus.
Ander tijdstip, andere sproeier en op hoogte brengen van de cilinder.
Wielen spaken en richten natuurlijk wel zelf, maar dat is niet zo boeien.
Inmiddels zondag een grote rit gereden en dat ging prima.
Was van sproeier 85 naar 95 gegaan maar deze moet nog een stapje hoger,
zal wel 100 worden.
Ontsteking op 1,1mm en persruimte 1,2mm.


Groetjes Alfons

Oto goudbies 1966 en Zundapp KS 50 1967