Lieve allemaal,

Na 4 dagen eten, drinken en rust in mn kont als een baviaan van t zadel weer thuis.

De Solex gedemonteerd en als resultaat twee dozen vol met onderdelen en wat (regen) kleding.

Bandjes, ketting, spatlap, remblokken resterende olie, jerrycan en het goedkope gereedschap achtergelaten.

Met 40.8 kg verdeeld over twee dozen, op naar het vliegveld.

Bij het inchecken en de bagagescan gingen er twee griekse medewerksters lichtelijk in de stress toen ze twee dozen vol met ijzer en twee wielen voorbij zagen komen.

Het scherm lichtte helblauw op en de ogen van de vrouw werden zo groot als stuiterballen die je normaal alleen in tekenfilms zie.

Een hoop grieks gepraat, gek stemmetje en gebaren naar de collega dat ze eens moest kijken op het scherm.
Nadat ik ze eerst maar eens een halve minuut heb laten gissen naar de inhoud heb ik met een glimlach maar een paar fotos laten zien op mn telefoon van hoe het er uit zag voor het de dozen in ging.

Daarna nog 5 keer heen en weer door de scan, geen probleem verder en zonder een woord kon ik vertrekken richting de gate.

In Amsterdam geen problemen gehad en kon zo het vliegveld verlaten.

Dit was het dan. Het einde van een klein avontuur.

De twee weken dat ik me zo veel als mogelijk heb opengesteld en elke dag aan een ieder laten zien hoe mn dag was, van hoogtepunten en dieptepunten, tegenslag en voorspoedige dagen, mn slaapplaatsen en eten, de omgevingen en alles wat er bij kwam op mn pad.

Wie er interesse in had kon het lezen.

Het was mijn belofte aan het begin van dit avontuur als tegenprestatie voor de mooie bedragen die binnen zijn gekomen voor de Daniël den Hoed stichting.

Ik hoop dat jullie genoten hebben.

Op deze manier wilde ik laten zien dat we moeten genieten, met en van elkaar van het leven.
Wat helaas niet zo vanzelfsprekend is.

Ik heb me gerealiseerd door veel mensen om mij heen, dat k anker het leven voor ons allen enorm kan veranderen.

Als er een strijd gestreden moet worden moet je er voor gaan, hoe moeilijk het kan zijn.
Opgeven is geen optie.
En hopelijk, door de inzet en energie, als resultaat dat het doel bereikt wordt.

Doel, voorbereiden, doorzetten, overwinnen en bereiken!!!

Allemaal enorm bedankt, op welke manier dan ook.

Rob


[Linked Image from jandelaat.nl]