Kijk ik uit het raam... Ligt Marja uit Heerenveen voor me... Ja jullie zien het goed ik ben op de boot!!!

Om bij het begin te beginnen, ik was om 6 uur vandaag al wakker.
Keek uit het raam, stak blauwe lucht. 160 km.. Hmmmm.. Ik ga het proberen.
Gedouched, mn schone was voor drie zoenen aan oma en in het zadel!
7 uur gaan rijden en volgens mn TT zou ik er rond 3 uur zijn.
De boot omgeboekt naar vandaag en gas dr op.

Smerig koud was het wel vanmorgen in Cortina maar de temperatuur ging al snel als een raket omhoog naarmate ik als een duikboot omlaag ging!

Want naar beneden ging het, dat was niet alleen de route maar ook van plus 1300 mtr naar 2 mtr onder zeespiegel. Van Cortina tot Venetië alleen maar "downhill".

Onderweg nog fout in de navigatie gemaakt en reed ik tot twee keer toe door een tunnel van 1200 mtr..
Heb m aardig geknepen toen Henk Wijngaard voorbij ging met de claxon...

Hoe dichter bij Venetië hoe warmer en meer plezier ik had. Echter 5 km voordat ik er was klapte de koppakking ertussenuit.
Door het uitzetten en krimpen van het kopje was er ruimte ontstaan. Natrekken dus die kopbouten.

Omdat ik eerder al eens met Minoan ferries gevaren had ging ik naar Venetië. Echter Anek lines vertrekt vanaf Mestre, kon weer 10km terug.
Goed voor een foto wel.

Nu op de boot. Ingecheckt en aan t bier.
Donderdagochtend kom ik in Patras aan. Dan nog 220 km ong naar Athene om daar de boot naar Kreta te pakken.

Twee dagen heb ik er voor, nu ik uit Italië een dag eerder vertrek.

Wat een super reacties allemaal op het forum. Geweldig hoe jullie meeleven!!

En allemaal gaan, solex rijden Roermond heeft iedereen uitgenodigd heb ik begrepen om te gaan solexrijden.
Geweldige actie John & Mieke! Waar we het voor doen, Daniel den Hoed, Rotterdam.

Tot snel en mooie fotos uit Griekenland komen er aan de komende dagen.

Tsjaauw uit Italia...

Oh.. En die foto met de boot, rechts onder staan mn Solex..


[Linked Image from jandelaat.nl]