Lieve vrienden, familie, collegas en alle bekenden,

Vanmorgen vroeg wakker weer, de boot arriveerde om 7 uur vanmorgen met het opkomende zonnetje.

Heerlijk, aangename warmte zo in de vroege morgen op het eiland Kreta voor de laatste 30 km.

Ik moet toegeven dat ik een uur lang met een glimlach op de Solex heb gezeten vanmorgen.
Eenmaal aangekomen mn maatje uit Australië verrast met mn komst en eerst maar eens een bak koffie gedronken.
Dat is tenslotte wat ik twee maanden geleden zei tegen hem door de telefoon, "ik kom op de koffie met de Solex".

Nadat we bijgepraat hadden maar even een foto gemaakt voor het bewijs dat de Solex en ik heel zijn aangekomen.

En ja, de gemeentemuis was er ook...

De route vandaag:

Tripafst: 30.5 km
Rijtijd: 1:04
Gem snelh: 28.5 km/u
Max snelh: 51.6 km/u

De totale afstand............. Op 5 km na.......... 1750 km
De totale rijtijd ..... 58 uur en 23 minuten.

Ik ben nog niet klaar want ik heb de smaak te pakken, mn werk gebeld voor extra verlof en besloten om via turkije, terug te komen.. ;-);-);-) nee, even helemaal niets doen.

Ik wil iedereen voor mijn vertrek terug naar NL alvast bedanken voor de technische en mentale ondersteuning van deze trip op welke wijze dan ook.

Met name mn maatje Jan de Laat voor het plaatsen van alle berichten, fotos, routes en motorische ondersteuning.

Arco de Bree voor de gps en Ad van Heerbeek voor de (reserve) onderdelen.

En natuurlijk de mooie reacties die ik heb gekregen.

Zonder jullie waren deze twee weken op deze manier niet mogelijk geweest.

Mijn drijfveer was natuurlijk de vreselijke ziekte waarvoor ik dit heb gedaan en doorgezet.
Tot aan het einde van de maand hou ik mijn actie "open" en ik hoop dat we met zn allen ook dat streefbedrag van €2500 kunnen realiseren of zelfs er over heen, om zo met zn allen een steentje bij te dragen aan het onderzoek en bestrijden van [censored].

Bij het schrijven van dit bericht kan ik niet ontkennen dat ik best emotioneel ben.
Ik hoop dat jullie net als ik genoten hebben van deze twee weken.
Af en toe zal ik de komende dagen, tot mijn terugkomst, nog wat mooie fotos doorsturen.

Bij deze, nogmaals allen bedankt!!!

Groetjes Rob


[Linked Image from jandelaat.nl]