Mail van Rob.

Vandaag.
Tripafstand 193.18
rijtijd 6.31
Gem snlh. 29.61
Max sneh 73.26

Gisteren en vandaag... Er zijn mooie dagen en iets minder mooie dagen zullen we maar zeggen. Gisteren was een mooie dag, begon goed met zwarte wolken en veel water. Gelukkig kon ik ongeveer 100 km, met buienalarm app op mn telefoon, tussen de buien door rijden. Bij Ad v Heerbeek een heerlijke lunch genuttigd en een paar bakken Koffie. Alles ging voorspoedig toen ik weg ging. Tot de laatste 30 km. Alleen maar zware regenval en ik kwam verzopen bij John Meisters in Roermond aan. Welbekend van het forum en solexverhuur Roermond. Bere gezellig, heerlijk gegeten en een aantal biertjes met de familie.

Vanmorgen vroeg wakker. Nieuwe route in Tomtom gezet en een lekker ontbijt met John en Mieke.
Tassen ingepakt en de ezel opgetuigd.

Op de tandem hebben John en Mieke nog meegereden een stuk. Mooi omgeving het limburg.
Late start wel, gewacht op de hoosbuien die voorbij gingen.
Nadat ze omgekeerd waren werd het alleen maar slechter. Een minder mooie dag dus.
Enorme buien en heb ik dus veel geschuild. Daarmee veel tijd verloren.
Later bleef het maar regenen en ben ik doorgereden. Kan niet blijven wachten.
Duitsland in en gelijk al heuvelachtig. Later België in, nationaal park de eifel. Geweldig mooie omgeving maar ook in belgië alleen maar regen.
Dan t volgende. Tomtom stuurde alleen over verharde wegen. Maar België is een land met verrassingen want ik belande op onverhard. Ik dacht doorrijden maar, zal zo wel over op verhard gaan.....
Ik heb uiteindelijk 5 km door het bos gereden en langs de landerijen... Als een parijs dakar rijder staand en gas geven. Tot ik vast stond in de bagger. Als een beer kwam ik dr uit... Dejavu van een 24 uursrace enkele jaren terug.
Monchau.. Mooie omgeving ook echter erg berg/heuvelachtig. 9 en 14% gehad.
Één keer moeten lopen omdat t motortje t niet meer trok. Meerdere malen terug gezakt naar 11km/u en staand op de pedalen.
Ook nog keertje wegopbreking gehad na een flinke klim... Terug en omgereden richting winterspelt. Daar wilde ik een pension zoeken maar dat had wat voeten in de aarde... Niets te vinden.
Nu uiteindelijk wat gevonden, ouwe taart achter de bar, geen passie voor t pension en alles valt uitelkaar. Maar...
Ze hebben een bed en een warme douche in te pension. Dus ik was al snel tevreden.

Alle apparatuur weer aan de lader en morgen weer een dag. Hopelijk een droge... Na twee dagen ben ik dat water wel zat..











[img:left]

[img:left]

[img:left]
[img:left]http://www.jandelaat.nl/forum/rob/dag2/plaats1.jpg[/img]

Last edited by Jan; 14/05/14 04:15 AM.

[Linked Image from jandelaat.nl]