Over een week is het dan zo ver. Omdat ik woensdagochtend naar het jaarlijkse camping/bluesfestival weekje ga in het pittoreske Kwadendamme, Zeeland en zondag pas terug ben wil ik jullie vandaag al een indruk geven wat ongeveer mijn plan is voor mijn tripje. Onderstaand een klein verslagje.

Maandagochtend vertrek ik uit Den Bommel richting Venetie. Eenmaal aangekomen in Venetie stap ik op de boot die twee nachten en een dag later aan komt in Patras, Griekenland.
Vanuit Piraeus, soort Scheveningen van Athene, stap ik weer op de boot naar Heraklion op Kreta.
(De route zal ik vanavond op het forum zetten.)

Vorige maand Is alles geboekt, de twee vaarten en het vliegtuig terug.
Ik heb 10 dagen gepland om in Venetie te komen. Woensdag 21 mei. We zullen zien of dat genoeg is of dat ik daarmee tekort kom.
Een rustdag zou ideaal zijn. In dat geval zou het leuk zijn om misschien een brandweerkazerne te bezoeken of misschien wel een overnachting op een kazerne te doen.
Ik heb mooie schildjes meegekregen van mn werkgever als presentje om weg te geven als blijk van dank.

Verder, 28 mei is de vliegtuigvlucht terug ook al geboekt. Daarbij 40 kg extra aan bagage, voor mn solex en spullen die ik mee terug wil nemen.
De Solex zal ik helemaal moeten demonteren en in twee dozen moeten verpakken, samen met mn andere spullen.
Om gewicht te sparen zal ik zoveel mogelijk in Griekenland achter laten. ( t –shirts, ketting van solex, jerrycan, gereedschap, kortom alles wat ik niet meer nodig heb.)

Jan de Laat gaat voor mij al mn berichten, foto’s en GPS gegevens posten op het forum als ik onderweg ben.
Ik ben helaas niet in de gelegenheid om een laptop mee te nemen en zal alles vanaf mn telefoon moeten doen.

Mijn routeplan volgt.


Attached Images
Brandweerschildje.jpg (71.3 KB, 276 downloads)