Lieve vrienden, familie, kennissen, collega’s en alle bekenden.

Op Maandag 12 mei ga ik proberen naar Piskopiano (Kreta), Griekenland, te rijden op de Solex.
Elke dag een klein avontuur die elke kant op kan gaan.

Ik wil jullie graag meenemen op mijn reis. In de fietstas of achterop? Helaas dat gaat niet.
Ik ga zoveel mogelijk info van mn voorbereiding en mijn dagen onderweg, met tekst, foto’s en een GPS tracker aan board, op het forum van www.solex.nl zetten.

Met mijn trip wil ik, buiten jullie mee te laten genieten van mijn dagelijks avontuur, wat anders onder de aandacht brengen.

De laatste maanden ben ik veel te vaak geconfronteerd met de nare ziekte k-anker.
Mensen om mij heen, die te horen hebben gekregen dat ze k-anker hebben, hebben gehad of zelfs overleden zijn aan deze slopende ziekte.

Veel verdriet, pijn, de strijd en het onbekende in de toekomst.
Steun de mensen, het onderzoek en alles wat er voor nodig is om de strijd tegen deze verschrikkelijke ziekte te overwinnen!

De Daniel den Hoed stichting, doneer, steun mijn aktie en maak een mooi bedrag over, maak k-anker kansloos!

Op onderstaande link heb ik een aktiesite gemaakt waar je een donatie kan doen.
Je naam en evt een bericht achter laten kan.

Bedankt, Ik ga mn best doen , volg mij op de Solex door Nederland, Belgie, Duitsland, Oostenrijk, Italie en Griekenland en misschien nog een puntje van Luxemburg en Frankrijk.

Jan de Laat, Jan Vennix en Ad v Heerbeek helpen mij om het doel, Piskopiano (Kreta), te bereiken. Helpt u de Daniel den Hoed stichting haar doel te bereiken?

Nogmaals bedankt!

http://www.inactievoordedaniel.nl/acties/rob/sterker-door-strijd/



Attached Images
2014-04-05 15.56.51-1.jpg (124.38 KB, 700 downloads)