Zo.... Vanmorgen wederom een lunch meegekregen van de vrouw des huizes. Ik wilde vandaag zo dichtbij mogelijk komen bij Reutte. Viel niet mee vandaag

Meerdere omleidingen, werk aan de weg. En enorm veel wind. Soms tegen soms mee.
Vandaag zat ik er niet lekker op. Bah.

Vanmorgen was wel leuk, stoppen bij de lokale foto shop van dorpje Haigerloch. "foto weber". https://www.facebook.com/fotoweberhaigerloch

Ik moest batterijen hebben, aaa, voor mn led achterlichten.

Kom ik daar binnen. Hij zag gelijk aan mn jack... Brandweer.
Fuerwehr ha.... Hij zag t gelijk. Wilkommen bei die club. Hij was vrijwilliger dus.. Sjesus ijs was gebroken. 1 set batterijen afrekenen en gratis set van hem dr bij.

Du bist verruckt.. Man man man... Nach kreta.. Oh oh.. Heb ik wel 10 x gehoord.

Fotos maken, alles gelijk op zn Facebook en ik heb m het solexforum laten zien van de gps.
Helemaal enthousiast was ie, Uitgezwaait en al door hem. Mooie vent, Foto Weber.. Haigerloch.

Toch had ik een mindere dag.
Veel tegen wind.
Morgens teveel koffie en gelijk veel berg op.. Resultaat.. Koffie dr uit gekost.
Veel omleidingen ook.
Mn gevoel dat ik heb omgereden, veel met mn TomTom bezig geweest.

Vanmiddag rond 4 dacht ik, rij nog even door omdat ik zo dichtbij mogelijk bij de fernnpass wilde komen.

Helaas kon ik niets te slapen vinden. Bijna bij een boer in t hooi maar dat ging niet door.

Weer verder gereden.
Na veel gevraagd en gestopt bij adresjes wat gevonden.

Rond 18:00

Een nieuwe eigenaar van een hotel/restaurant.
Alles sjiek joh... Vroeg of ze een bed hadden. Nee, want ze waren nog niet klaar.
Supervriendelijke gasten hoor, ik zei..
Kein problem, macht mir kein flaus aus, ich habe slafsack. Unt essen und bier hier!!

Ik ga even kijken.. Zei hij.

Na 5 min kwam hij terug, kan wel hoor. Yesssss
(www.dorfgasthof-hirsch.de)
Alles ruikt naar verf en morgenochtend komen de schilders weer.
Holleeeen ik kan pitten.

Vanavond ook mn band wisselen. Echt op na 923 km.

Hopelijk morgen de fernpass over.......

Vandaag:

Tripafst: 205.3 km
Rijtijd : 6:30
Gem snelh: 31.5km/u
Max snelh: 58.9



[Linked Image from jandelaat.nl]