voor de oplettende lezer: bij een OTO is dat normaal echter niet bij een 3800, daar is de krukas ter plaatse van het lager een paar honderdste mm dikker om een perspassing te bewerkstelligen want dan hoef je de krukas namelijk niet meer te borgen wat bij een 3800 niet kan omdat het systeem uitgaat van een "zwevende" rol/koppeling unit ( van links naar rechts) . Bij een OTO is er sprake van een gefixeerde rol/koppeling unit je draait daar alle onderdelen, inclusief de koppeling, strak tegen elkaar en tegen het krukaslager ( linkerkant lager van achteraf gezien in de rijrichting) aan met behulp van de koppeling moer, daarmee trek je tevens de krukas strak tegen dit lager (rechterkant lager). Bij de 3800 moet je eerst een moer monteren achter de rol/koppeling unit voordat je de koppeling kan monteren, je klemt de koppeling dan met een tweede moer vast aan de krukas, tussen twee moeren dan. dit heeft geen enkele invloed op de relatie krukas/krukaslager die moet het dus zelf maar uitzoeken, vandaar die perspassing


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)