Originally Posted by Ant_one
Vandaag het rubbertje gemonteerd en meteen een andere uitlaat gepast. Hij past alleen vind ik hem (veel) te groot.
Om de originele uitlaat beter te laten passen heb ik het gat in de schetsplaat wat veranderd zodat de uitlaat beter aansluit aan het spruitstukje.

Wie heeft er een tip om de remkabel op een goede/gemakkelijke manier te monteren? Je komt eigenlijk 1 hand te kort. Kabel door het gaatje, draaiknop induwen en tegelijk draaien en ook nog eens zorgen dat de remkabel netjes loopt (wat mij niet goed lukt tot op heden)
dat gaat prima met twee handen, die kabel insteken dien je zo te doen dat daar zoveel ruimte op zit dat h ca 2 keer in de rondte kan, die hoef je dus niet tegen te houden, dan heb je 1 hand om de beugel vast te houden ( tegenkracht tegen die andere hand) en dan de hand om de knop te drukken en draaien, je kunt dan kiezen welke kant je op draait, draai hem zo dan de binnenkabel de onderkant van het rolletje verlaat richting de buitenkabel want die buiten kabel wenst wat omhoog te staan , hij moet immers richting stuur . komt de binnenkabel van de bovenkant van de trommel duwt hij de buitenkabel in een knik naar beneden want helaas staan alle onderdelen van de rem "brug" op 1 niveau, de buitenkabel steekt in het midden in het midden van een rolletje, de binnenkabel steek je dan ook wel in het midden van de steltrommel maar zogauw je gaat stellen rolt hij of van de bovenkant of van de onderkant dat scheelt op die korte afstand best een helling


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)