Lees ik het goed, 10 tot 15 ml in 1 keer. Nee toch, anders verzuip je hem meteen. Waarschijnlijk bedoel je het anders.

Wat je ook kan doen, en ook dit is maar een hulpmiddeltje en daar kan ook wel wat van gezegd worden is, als je remreiniger hebt effe een beetje in de carburateur spuiten (max 2 seconde) en dan aantrappen. Makkelijk denk ik.
Nu moet er toch wel leven in de brouwerij komen hoor. Het zijn allemaal maar trukjes. Hopelijk gebeurt er dan wat.

Het is ook zo dat je benzine in de venturi ziet stromen als je met een boormachine de motor aandrijft. Dan weet je zeker dat hij benzine krijgt en het kanaaltje naar de venturi in de carb open is.
Ik zou zeggen, de bougie eruit draaien, boormachine op de vliegwielmoer en ronddraaien maar. Veiligheidsbril op, een zaklampje en kijken in de carb. Je moet benzine aanzuiging zien. Doe dit met zijn 2jen. Veiligheid.


Groetjes Alfons

Oto goudbies 1966 en Zundapp KS 50 1967