Originally Posted by RedFox
Originally Posted by Jan
Maar wat misschien zou kunnen is dat het vliegwiel iets te ver uitgedraaid is, en daardoor te ver op de krukas zit.
Ze lopen dan niet meer precies op de nok, maar kunnen als ze de achterkant raken op de raarste plaatsen openen.
Kijk dat ook even na Geert.

Jan, jouw opmerking was het bekende schot in de roos, mijn hartelijke dank daarvoor!
Bij controle bleek dat het vliegwiel gedurende de 35 test km's inderdaad wat verder op de krukas was terecht gekomen.

3e foto: duidelijk is te zien dat een stukje van het contact punten "contact" is ingesleten doordat deze op de borst van de nok is beland.

[Linked Image]

[]


Ik zie nog meer duidelijk op de foto, je vliegwiel loopt kennelijk ook in je grondplaat, heb ik ook wel eens last van gehad, kwestie van de grondplaat genoeg uitdraaien anders krijg je gruis tussen de punten en je lagerwerk crush


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)