Originally Posted by Joan
Originally Posted by RoyM
Duidelijk verhaal. Ga morgen is goed kijken naar de kleine verschillen in de weerstand en de verbinding van de lampen op orde maken.
Het viel me op dat tussen de carburateur en de luchtfilter behuizing er een gat zit van ongeveer 3 mm. Is dit de bedoeling? er hoort een dikke platte rubber ring tussen A) als pakking tegen stof B) als trillingdemper om zink ( luchtfilter) op zink ( carburateur) contact te voorkomen Het filter valt wel mooi in de luchtfilter behuizing. Er zit nu een dikke rubberen ring om de luchtinvoerk.
Wat kan ik nog meer nakijken/aanpassen om het vermogen van de Solex op orde te krijgen?


Merk nu op dat de brandstofpomp wat brandstof lekt. Heb de moet erbovenop al eruit gehaald en zo goed mogelijk schoon gemaakt en een nieuw membraan erin gezet. Hij lekt niet op de leidingen maar bovenop, wat kan ik hier het beste mee doen?
Heb de lampjes ook zoals beschreven aangesloten (in serie). Lampjes ook beide vervangen alleen na enige tijd deed de achter lamp het niet meer en toen had de voorlamp het ook snel daarna begeven. Zijn twee halogeen pitjes van 7,5 en 3 W. Snap niet helemaal wat er mis gaat.

Last edited by RoyM; 15/06/20 10:33 PM.