ja ze zijn bij me geweest , een en ander gekuist aan het onderblok, de rest kunnen ze zelf.
3800 carter valt niet echt mee, lager 4 platte vlakken aan geslepen om borgen weer mogelijk te maken, keerring zat er goed in ( oudere type die met de flens van binnen uit ) zo ook de stalen tussenring .
schetsplaten netjes gemonteerd dat met dat spatbordje en de frictieplaten zat niet helemaal lekker, de special moeren die je tegenwoordig koopt zijn niet in overeenstemming met de veren er is niet genoeg opbouw ruimte om EN veer EN frictie plaat EN de dikte van de banana te kunnen bevatten dus nieuwe langere moeren gedraaid en de boel netsje afgemonteerd , type spatbord en type schetsplaten zodanig dat de motorveren zoals je ze nu alleeen kunt kopen al zwaar open gespannen stonden in de laagste stand van het blok, dan moet je het blok nog monteren, normaliter sta je dan met de frictie platen ergens in het midden van de banana nou toen stonden de veren eens zo lang en dat kost je KM's aan rijsnelheid door te hoge druk op de band dus geadviseerd om extra gaten te boren ( overigens doe ik dat ook zet er dan boutjes M4 in die gaten met dubbele moeren zodat de boutkop aan de binnenkant iets uitsteekt en heb dan een "pennetje" om de veren aan te haken want met die gaten in de RVS schetsplaat en niet aan de omgevouwen kant ( die is er niet) zitten die veren in mijn ogen "kul"


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)