Heb je nog een tochtje gemaakt?

Jazeker zeg maar een tocht. Samen met SolexRuurd zijn we via Rhenen, Elst (tanken-foto), Amerongen, Leersum, Driebergen naar Zeist gereden. Via Groenekan en Maarssen langs de Vecht naar Loenen. Vanaf Loenersloot langs de Angstel naar Abcoude. Vanaf Abcoude langs de Holendrecht en Amstel naar Amsterdam. Langs de Schinkel en de Nieuwe Meer naar Badhoevedorp. Lunch bij mijn (oude) moeder. Daarna naar Amsterdam (Waterlooplein-foto). Via het Amsterdam Rijnkanaal naar Utrecht. Daar het laatste stuk van de komende Dom(mertocht) gereden. Langs de forten Blauwkapel, Voordorp en Rijnauwen. Even een terrasje in de Bilt (foto). Via Bunnik, Zeist en Woudenberg (Solexverhuur) langs de spoorlijn Utrecht-Arnhem naar Ede gereden. Ruurd door naar Oosterbeek en ondergetekende terug naar Wageningen. Ik heb 222 km gereden en Ruurd 30 km meer. Ik kan het jullie sterk aanbevelen. Een prachtige tocht over snor-fietspaden, bomen, langs water, veel binnenweggetjes, dorpen, steden en vooral veel zon. Beide Solexen hebben geen verkeerde slag gegeven.

Een gesmeerde Solexgroet,

Huub Haaker

Attached Images
P1010758.jpg (75.12 KB, 104 downloads)
P1010761.jpg (83.46 KB, 76 downloads)
P1010766.jpg (73.12 KB, 82 downloads)
Gele Solex.jpg (211.67 KB, 117 downloads)
Last edited by Huub_Haaker; 18/07/13 05:12 AM.