deel twee van het drieluik. heb je de boel los ga je richting de rol . Bij een testrit bleek al dat als je stopte en de motor liep nog even er een heel metaal achtig geluid uit kwam . Nadat de ontstekingsgrondplaat verwijderd was kom je aan het carter zien dat er toch al wat kapot gesleuteld was. het koppelingcarter vol met deuken en "moeten" alsof er een bandenlichter tussen gezet was . de trommel rand bleek nogal wat metaal splinters te hebben. Na verwijderen van de koppeling bleek waarom ( en ook waarom er een geluid uit kwam bij stilstand) OF de trommel is ooit gedemonteerd geweest en niet goed terug geplaatst OF de trommel is gaan "zweven" op zijn passing en omhoog gekomen. In ieder geval de brede rand die moet zitten tussen de rand van het lager en de rand van de trommel was er niet de trommel zit dus te hoog en de achterkant van de koppeling loopt dan ook in de achterplaat van de trommel

Attached Images
trommel carter trekker.jpg (157.67 KB, 184 downloads)
koppeling slijtage.jpg (108.36 KB, 187 downloads)
koppeling trommel.jpg (164.46 KB, 192 downloads)

Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)