lijkt wel de juiste pomp voor deze motor, als de nippels van de leidingen er goed ingaan is er sowieso geen probleem wat passen betreft.
Bij weigeren om te werken altijd los nemen van het blok, het membraan dat er direct achter zit kan zo hard zijn als karton en dan gebeurd er ook niets, er kan een ton aan roestgruis achter liggen die het wapperen van een WEL goed membraan verhinderd, dan gebeurd er ook niets . en inderdaad kunnen de kogeltjes die erin zitten om de vloeistof stroom de goede kant op te sturen verkleefd zijn aan oude geoxideerde brandstof ( verharsing) dan wil voorzichtig tikken/stuiteren op een hard voorwerp nog el eens helpen Op die pen laten stuiteren die nu omhoog steekt, die laat je dan omlaag hangen.

ga niet peuteren of proberen het binnenwerk eruit te halen dat is kansloos en verder blazen met lage druk compressor in de onderste aansluiting dan blaas je balletje 1 eventueel omhoog en in het gaatje dat achterin de pomp zit ( zichtbaar na verwijderen) dan blaas je balletje 2 eventueel omhoog .
Anderen adviseren weekje laten weken in brandstof om zo eventuele verharsing weer op te lossen en dan bovenstaande weer proberen.


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)