inderdaad, ik ga naar de bouwmarkt en in de stelling liggen daar diverse vierkante pijpen die een maat hebben die je makkelijk in een kaal stuk solex "U" frame deel duwt. voor hoekijzer profiel om de liggers naar je achterwiel te verstevigen is het handiger om naar een speciaal ijzerzaak te gaan en daar een "gezet" L profiel koopt, die hebben iets afgeronde hoeken, getrokken L materiaal heeft scherpe hoeken en dan past slecht in Solex L profiel dat ook "gezet" is en een zekere afronding heeft . voor de voor vork las ik geen plaat IN de u van de vork maar pak ik een "koppelplaat" uit de bouw en zoek daar de 6 mm gaten zodanig uit dat ze op de plek komen van de originele solex ophangogen, deze gaan er dan ook af en de hele plaat word tegen de achterkant van de vork "U "gelast, plaat steekt er dan van voor en achter uit, iets in profiel bij zagen maar veel laten staan, houdt je een hoop gaten over om van alles en nog wat met boutjes vast e zetten o.a. spatbord beugels en/of remanker stangen


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)