Origineel bericht van: ghostrider
FF zonder iemand voor het hoofd te stoten maar.....zijn jullie elkaar niet een beetje aan het gek maken. Waar hebben we het over.....max 40 km/h uit een 50 cc motor.

Daar heb je toch helemaal niet van die speciale brandstoffen e.d. voor nodig. En dan gaat het mij niet eens over Aspen, Motormix of andere benzine, maar oktaan 102 of oktaan 106....
Voor die 3 pk die uit zo'n Solexje komen.
Ik denk dat dat helemaal niet nodig is.


dat heefd toch niks te doen met wat voor snelheid en pk,als we maar plazier hebben en maschien 0,1 pk meer, die van jan en mijn zijn even snelle of langsamen solexen net zoals je het noemen wil.maar de blokjes zijn compleet anders gemaakt.alleen heefd die van jan nu een vies uitlaatje en die van ons niet.waar het aan licht proberen we nu achter te komen,het verschil wat we nu hebben is jan rijdt olie met benziene en ik rij benziene met olie.en andere waar ik tegen zeg dat ik 1 op 70 rij geloven het ook niet zondag hebben er genoeg naar dat uitlaatje wezen zien en zeggen dan is niet te geloven dat kleurtje maar ze zien het zelf.en dat zal ook niet aan het type solex liggen jan heefd een otto en wij de 3800 dus leg het maar uit.

gr iku


gr ike team # 12 - 13 - 14 en 37
Van heerbeek - JDL racing teams
beter duur als niet te koop