Ten aller eerste wil ik onze joan nogmaals bedanken voor het klaarmaaken van onze blokjes 110 en 111 !!!!!!! SUPER

Ten tweede team 112 met hun overwining !!!!!! SUPER.

Ten derde alle sponsers - suporters - vrienden en bekende
zonder deze was dit allemaal niet mogelijk geweest!!!!!! SUPER

En dan wedstrijd daar kan ik kort over zijn ik heb zoiets nog nooit gezien zoveel uren in de zelfde ronden gevochten waar de nummer 1- 2 en 3 110 111 112 alleen de peg voor team 110 dat kreeg smorgens rond 8.00 uur te horen dat ze 5 rondes terug waren gezet 42,8 km dus verder met 111 en 112 tegen elkaar ik heb alle 6 de race hier in heeswijk nog niet zulke race gezien waar bij de laatste 3 uur zoveel van plaats werd gewisseld als hier.
in de laatste 2 uur heb ik rob en joey nog zelfs hand in hand zien rijden omdat ze niet bij elkander weg konden komen.
Rob en joey heben nog bij mijn gestaan tussendoor dat ze tegen elkaar zijden zullen we langs elkaar het podium oprijden.
toen dacht ik dat zou mooi zijn maar dat kan niet er moet een winaar uit komen,ik dacht doen ook meteen het zal toch niet zover komen dat het beslist gaat worden op uitval of dat een van de twee nog terug wordt gezet op te snel rijden ook dit was allemaal niet van spraaken er werd gevochten tot de laatste meter met een binekomst van bine de minuut.

TEAM 112 GEFELICITEERD MET DE OVERWINING SUPER !!!!!!!!!!


ps Tot het volgende 24 uurs race in heeswijk-dinther
dan gaan we weer in de aanval en ik hoop rop met zijn team in de verdediging !!!!!!

Last edited by stoolex; 06/08/12 04:24 PM.

gr ike team # 12 - 13 - 14 en 37
Van heerbeek - JDL racing teams
beter duur als niet te koop