Vorig jaar een solex gebouwd en 1e geworden met een damesteam. Aangezien er dit jaar eentje hoogzwanger was leek het niet zo verstandig om dit jaar mee te doen.
Werd dus door mijn kameraden gevraagd of ik niet zelf mee wilde rijden.

Was leuk om dit jaar een keertje zelf te rijden. Helaas waren 2 weken voorbereiding niet echt optimaal.
Motortje miste behoorlijk wat topsnelheid om gemakkelijk 40km/h te halen. (moest dus continue plat liggen)
Vrijloop sloeg ook behoorlijk vaak door tijdens het aanzetten, was iig blij dat ik niet de aluminium downhill trappers gemonteerd had die ik eerst in gedachte had. Dan waren onze kuiten en achterkant van onze enkels echt veranderd in rosbief.
Op het einde kon je goed merken dat onze uitlaatpoort aan het dichtkolen was. Topsnelheid was nog maar 33 km/h en als je hem door wilde trappen richting de 39km/h dan werd je meteen afgestraft omdat het motortje dan echt inhield.
Meer als een 14e plek zat er helaas niet in.

Volgend jaar doen de dames waarschijnlijk ook weer mee dus dan moet ik monteur spelen, maar ze hadden ook graag dat ik weer mee ging rijden. (heb ik iig 2x kans om op het podium te komen ;-))

Meiden van het maisdoolhof hebben overigens dit jaar terecht gewonnen. Die hebben vorig jaar zo afgezien dat ik ze dit jaar de winst echt gunde.

Natuurlijk weer veel ongein en geouwehoerd in de pits.
Monteur van het andere team uit sint anthonis lag lekker te slapen, en ik kon het natuurlijk niet laten.
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/313606_509184269096142_6992205_n.jpg