Originally Posted by MarkN
Vanavond stalen tankje eraf gehaald deze was verrassend schoon maar toch een nieuw kunststof tankje gemonteerd, en wat ik dus al vermoede nadat ik de stalen tank van binnen had gezien geen verbetering, na circa 10 a 15 minuten rijden is het gebeurd.

* Pompje gereinigt met remreiniger en drooggeblazen met perslucht, NIET doorgeblazen, de blaas/zuig test heb ik met de mond getest, werking oké.
(Membraam is wel een beetje flapperig....) en hoe is de kwaliteit van je plastic plaatje aan de achterkant en is het juiste type gemoneerd voor het carter dat je hebt staat dit plaatje no wel voldoende hol naar het membraan toe dat bepaalt de "fladder ruimte die het membraan heeft en daarmee de opbrengst per membraanslag
* Blaastest op de tank gedaan, er komt (al is het weinig) brandstof uit de retour.dat heb ik ook maar ik blaas niet zo hard


Ik begrijp er geen snars van, vorige week zondag met het meissie bijna 60 km gereden zonder enig probleem, en nu na 10 minuten is het beurt...... wat opvalt is dat er weinig retour brandstof is maar dan ook echt heel weinig, terwijl de slang vorige week vol doorliep.en was dat voor of nadat je met het het sleutelen begon ?
Ik weet het even niet meer waar te zoeken.........




Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)