Ja heel leuk om terug te zien. We hebben een geweldig weekend achter de rug. We hadden een Topteam, de sfeer zat er goed in en dat is ondanks enkele tegenslagen gewoon zo gebleven.
Het motortje heeft heel goed gelopen, we haalden de meeste teams met gemak in, na de eerste pech met de rol klommen we van de 85e naar de 48e plaats, en onder het motto "het is geen fietswedstrijd" ben ik zo weinig mogelijk op de pedalen gaan staan, wat de meeste andere teams wèl deden. Soms moet je wel (café en bruggetje ) en soms tijdens een spannend duel doe je ff mee. Heerlijk om het motto van Ghost in praktijk te brengen ("Wie later remt is langer snel"), ik ben niemand tegengekomen die zo laat durfde te remmen als ik (Ronald ben ik nl. niet tegengekomen )
Kortom, wat een fun, volgend jaar kriebelt nu al, dit jaar reden we met geleende spullen, Rob en Joan hartstikke bedankt het was top.
Nou , ik heb wel regelmatig op de pedalen gestaan om de klappen op de stalen rijplaten wat op te vangen en....omdat de koppeling niet meer werkte na het wisselen van de rol. Zeker na het laatste haakse bochtje in het cafe waar de snelheid bijna nul was en de motor zo goed als uit viel. Veder heeft het frame en de motor zich gehouden van wat je er van kon verwachten, PRIMA dus . En ook via deze weg wil ik Joan en Rob bedanken voor het gebruik van hun materiaal .
Wij(team 55)toch met alle tegenslag 24e geworden.Motortje liep geweldig.Meteen in het begin eentje van ons klapper gemaakt ,waardoor de voorvelg kapot was.Helemaal teruggelopen vanaf achterkant circuit. proberen te repareren en de eerstvolgende ronde kregen we in de flauwe bocht van het grindpad een klapband. Weer hard eraf en toen waren ook allebei de trappers afgebroken.Velg verwisseld( met goedkeuring van wedstrijdcommissie)en trappers ook natuurlijk. toen ook nog een brandstof lek gehad.Zo erg dat we getankt hadden en dat ik bij de stierenstal stil stond.Dus weer terugtrappen.Totaal geen problemen gehad motorisch. Achteraf hebben mijn collegas gezien da de achtervelg ook een flinke klap gehad heeft,dus daarmee toch geluk gehad. Volgende stap is frame uit elkaar en alles minutieus nakijken.Joan nog bedankt voor het prepareren en we zien en spreken mekaar nog.Alles ging gewoon goed alleen waren we in het begin toen alles nog wa nat was af en toe een beetje TE onbesuist
Nog een aanvulling op mijn vorig bericht : ook dank aan Jan de Laat voor het leveren van een rolunit Helaas, na het monteren van deze rolunit waren onze spieren kennelijk toch te verzuurd om nog soepel te hervatten en hebben we besloten om het héél rustig aan te doen. Wat ik ook mooi vond is, bij het rijden van de laatste ronde, dat iedereen met een snelheid van rond de 25 km/uur heel relaxed in een lange sliert rustig aan naar de finish reed. Een enkeling daargelaten die hadden kennelijk nog een snel rondje nodig om wat hoger te eindigen.
104 blokje van jdl 37 blokje van jdl 103 blokje van jdl 101 op volledig advies en wat hulp van jdl 102 op volledig advies en wat hulp van jdl Deze 5 ook in de top 10 !!!
En verder nog een enkele meer in de lijst.
Gr christ
Last edited by stoolex; 19/08/1401:52 AM.
gr ike team # 12 - 13 - 14 en 37 Van heerbeek - JDL racing teams beter duur als niet te koop
Hier een rondje Heeswijk Dinter en zie je het verschil tussen de rijder van team 58 en mijzelf. Op het asfalt ging ik hem zonder moeite voorbij maar in het bochtenwerk was hij(en heel veel anderen) vele malen sneller . Dat is dus een puntje waar aan gewerkt kan worden.
(klok onder in beeld klopt niet, wordt aan gewerkt)
Ronald loopt zeer goed jammer dat de rol het niet gehouden heeft wat was je topsnelheid de rest lijkt still te staan
John Meisters heeft 50,5 km/uur op de teller gezet maar die keek onder het stuur door geloof ik. Moet je weten dat het stuur zo'n beetje op z'n onderste stand staat . Is mij niet gelukt, ben wat langer. Er waren er ook die op het bagagerekje gingen zitten, heb ik ook ooit eens gedaan maar kwam toen moeilijk terug op het zadel dus dat trucje heb ik nu maar niet uitgehaald
Ronald loopt zeer goed jammer dat de rol het niet gehouden heeft wat was je topsnelheid de rest lijkt still te staan
Helemaal mee eens, Als zaakje heel was gebleven waren jullie ver gekomen. Nou niet lullen, maar aan de gang, zorgen dat je een top solex bouwt. En niet 2 weken voor de race
Dat geld voor iedereen hier die de race willen rijden, zorg dat je spulletjes in orde zijn. Je hebt nu 364 dagen de tijd
Ronald loopt zeer goed jammer dat de rol het niet gehouden heeft wat was je topsnelheid de rest lijkt still te staan
Helemaal mee eens, Als zaakje heel was gebleven waren jullie ver gekomen. Nou niet lullen, maar aan de gang, zorgen dat je een top solex bouwt. En niet 2 weken voor de race
Dat geld voor iedereen hier die de race willen rijden, zorg dat je spulletjes in orde zijn. Je hebt nu 364 dagen de tijd
Mee eens!!
Als ik zo naar de filmpjes kijk hebben de meesten wel een behoorlijk serieuze race solex maar missen ze nog de snelheid en vooral trekkracht.
Het zijn inderdaad geen dingen die je eventjes in een paar avondjes in elkaar flanst.
klopt, wij hebben een leuk clubje, en in de winterpriode zijn we daar al mee bezig, maken fouten, en leren van elkaar. Zo leuk. 24 uurs race is een leuk evenement, maar zwaar voor mens en solex.
Het zijn inderdaad geen dingen die je eventjes in een paar avondjes in elkaar flanst.
Helemaal eens(met de meeste beweringen) maar we kregen 2 mooie aanbiedingen die we niet af konden slaan : een Frame van Rob van de Brandweer Rotterdam die al wat races met succes overleefd heeft en een Motor van Joan die liep als een naaimachientje.
Hier nog wat tellerstanden : de eerste de maximum snelheid de tweede de gemiddelde snelheid en de derde de totaal gereden afstand na 14/15 uur.
Het zijn inderdaad geen dingen die je eventjes in een paar avondjes in elkaar flanst.
ik wilde niet terugvallen op oude race techniek dus echt alles wat eraan zit is speciaal voor 2014 ontworpen , niet de peugeot ontsteking maar die van mobylette, niet de standaard vaste rol maar een koppeling niet een standaard JRT maar eentje met bus ( helaas pindakaas die keuring ) niet mijn eigen oude ontwerp van gegoten kop met 10 mm bougie in het midden maar een nieuwe gietmal voor een kop met een 12 mm bougie schuin naar voren ( Type DO) niet een 3800 filter maar een sleutelgat, niet een OTO carburateur maar een 3800, volledig nieuw type decompressie speciale uitlaat, trekt bij 18 en sleurt dan de motor naar 28, trekt bij 36 en sleurt dan de motor naar 46 en als je daar komt trekt bij ca 52 en pakt dan net nog een paar km mee, krukas volkomen anders in balans gebracht, brandstof koeling, tank met anti klots retour ( kan tot zijn strot vol) extra motorkoeling via motorhevel ( verticale koelrib) bajonet aansluiting benzine, dubbele aftak benzine toevoer ( mogelijkheid voor 2e pomp) variabele motor veerspanning speciale lagers, aangepaste zuiger, aangepast spruitstuk, inconel schetsplaten en dan nog een partij onderdelen die bedacht, gemaakt en niet gemonteerd zijn of weer verwijderd na advies via dit forum , het enige dat wel uit vroegere ervaring bewezen goed is en weer gebruikt: de puch maxi drijfstang
Motor loopt idd anders. Trekt goed. Je hebt idd hele mooie dingen bedacht en dat maakt hem ook betrouwbaar. Was het nu een vergissing van de rol of hadden meer Solexen problemen ermee?
Wat is een vergissing, de 24uurs heeft een mooie testbaan waar alle onderdelen van een Solex uitvoerig en langdurig onder verschillende omstandigheden op hun lazer (of was het donder of voor de kiezen)krijgen. Hieruit volgt dat er ieder jaar verbeteringen/veranderingen komen en er nieuwe ideeën zijn die soms werken en soms ook niet. Je kan iets 24x één uur testen of 1x 24 uur, kan dag-en-nacht verschil in zitten.
Motor loopt idd anders. Trekt goed. Je hebt idd hele mooie dingen bedacht en dat maakt hem ook betrouwbaar. Was het nu een vergissing van de rol of hadden meer Solexen problemen ermee?
nee race rol met schuurbandlinnen, dat zand tast het linnen aan, heb je op een racecircuit geen last van en ook 2 dagen 60 jaar solex was geen probleem
ach maar heel veel van 2014 is nu te gebruiken voor 2015 dat scheelt al een hoop werk, waar ik er al een serie van heb dat zijn DO type kopjes en een heel flexibele gietmal die makkelijk ook andere vormen aan kan. Ik loop er hard over te denken om voor mezelf een team te beginnen en dan met een peperbus aan de start te komen, bouwjaar 1952 mijn eigen bouwjaar, kijken hoe de oudjes het doen, ben ik ook van die 11 mm krukas af en dat 10 mm spruitstuk
deze DO kop mal is ook zo uit te voeren dat je er een peperbus kop mee kan gieten hoewel ik meer nijg naar een peperbus kop met de koelribben verticaal . Dat is dan weliswaar niet van 1952 maar allah
Ja helaas is er meer Solex dan alleen een 3800 waarop het reglement ge-ent is, tot voor een paar jaar geleden kwamen die constructies er bij mij niet in, veel te nieuw en krakkemikkig, maar je moet wel.
Ik heb nu pas het filmpje kunnen bekijken, super mooi, je herbeleeft het helemaal.
Volgend jaar weer? Zeker! Met allemaal eigen spullen? Zeker! Heel zeker? Eeehh beetje... De snelheden van 50+ halen is niet voor de leest van deze schoenmaker... Misschien jij Ronald? En anders een ietsiepietsie hulp vragen... Mag dat?
Maar het virus kan niet meer genezen, mijn zoon wil ook meedoen, mooi toch? Ik hou het amper vol
Ja John, we moeten wat meer Solex rijden met de motor op de haak, komt de conditie ten goede want daar ontbrak het (een beetje ??) aan. Verder, vragen staat vrij hoor je vaak.
Ja John, we moeten wat meer Solex rijden met de motor op de haak, komt de conditie ten goede want daar ontbrak het (een beetje ??) aan. Verder, vragen staat vrij hoor je vaak.
gezien het feit dat Christ al minstends 5 teams onder zijn vleugels had zou ik bijna aan aquisitie gaan doen om er ook zoveel te verzamelen kwam aan 2 plus support aan 2 anderen dus dat win ik ook al niet. Nog wel werken aan de kwaliteit van de rol heb al contact met "saint Gobain" kijken of die adequate materiaal hebben
was in het begin van dit topic het belangrijkste item. Maximum van 40 is eruit,maar wie zal nu de 40 halen. Tis nu wel duidelijk dat er een boel waren die de 45+ of 50+ haalden. Dus hebben de specialisten da toch een beetje onderschat??
Terug naar de basis is niet verkeerd en vanhieruit toch iets maken wat goed blijkt te werken. Ik stond bij de keuring en kreeg te horen als ze bepaalde cilinderuitvoeringen toe zouden staan, dat er dan in het vervolg weer heel veel bijzondere bouwsels toe moesten staan en dat was, kennelijk, niet de bedoeling. Ik proefde hieruit een soort van "ongelijke kansen" net als volle krukassen en CNC carters e.d. die [u][/u]niet iedereen aan zou kunnen schaffen omdat het dan een nog duurdere hobby zou worden.
50 plus zijn er weinig van,heel weinig. Het verschil in snelheid was volgens onze coureurs niet gevaarlijker dan anders. Voordeel is dat je rustig kunt wachten op een geschikt stuk om in te halen en dan gebruik maken van je hogere snelheid om ze in te halen.
Ik ga morgen avond met de twee jannen ovelegen voor minder snelheid maar meer power voor ons team !!!! 21 ronden voorsprong is nog al veel goost. We hadden rond 2 uur al mogen stoppen.
Gr christ
gr ike team # 12 - 13 - 14 en 37 Van heerbeek - JDL racing teams beter duur als niet te koop
Westerterps reden er ook mee in ieder geval Gasbij Nobreak en Loesje die de rit hebben uitgereden !! Met een kleinere rol meer toeren en meer slip. Ook iets om uit te testen met welke diameter je het meeste grip hebt.
Ja John, we moeten wat meer Solex rijden met de motor op de haak, komt de conditie ten goede want daar ontbrak het (een beetje ??) aan. Verder, vragen staat vrij hoor je vaak.
gezien het feit dat Christ al minstends 5 teams onder zijn vleugels had zou ik bijna aan aquisitie gaan doen om er ook zoveel te verzamelen kwam aan 2 plus support aan 2 anderen dus dat win ik ook al niet. Nog wel werken aan de kwaliteit van de rol heb al contact met "saint Gobain" kijken of die adequate materiaal hebben
Ik zat ook vlak voor het Café (waar anders ) met een pedaal aan de grond en had verderop bij b.v. het podium of de brug afkunnen breken, op dat moment denk je daar niet aan.
in 1 bericht 4 antwoorden: trapper: bestaande breuk, kun je zien aan de zwarting is mijn vakgebied typisch vermoeiing vanuit een bestaande scheur. veel race preparaties vind plaats met rontgen of dye penetrant om vooraf de onderdelen op deugdelijkheid te controleren.
Bougie: ja die kreeg heimwee naar zijn bosmaaier waar hij in thuis hoort, hij zag wel bos maar geen maaier
spieloos crankstel, ja daar zijn er zat van OD met spiebanen zoals die fietscrossers gebruiken OF met die vierkante aseind systemen van de huidige fietsen, dan heb je ook nog de "S" cranks zoals bij kinderfietsen en stuntfietsen ( vooral in trek bij de indianen begrijp ik) want daar zit al helemaal geen verbinding is de crank en de as uit 1 stuk.
Bougie 2: wel mooi kleurtje voor een kapotte bougie, is de spoel niet verkeerd om gewikkeld dat de vonk van de ijzeren electrode naar de binnenkern schiet in plaats van andersom
Bougie 2: wel mooi kleurtje voor een kapotte bougie, is de spoel niet verkeerd om gewikkeld dat de vonk van de ijzeren electrode naar de binnenkern schiet in plaats van andersom
Heb ik nog wel eens met originele Solex spoelen dat ik de opneemklem van de stroboscoop moest omkeren om een rustig beeld te krijgen. Op die opnemer staat een pijltje en moest richting bougie wijzen......... Heb ik de eerste keer me rot lopen/zitten/staan zoeken wat er mis was aan de ontsteking,alles omgewisseld van een ontsteking die heel veel procent goed werkte (100% ??). Later ontdekte ik dat je met een omgekeerde opnemer een dwarrelbeeld krijgt,klem omdraaien, beeld goed
Op zich wel, het moet geen fietswedstrijd zijn, maar er zijn een paar plaatsen die je steppend niet gaat halen, oa het bruggetje, en als je verkeerd voor het podium komt sta je te kijken. de trappers zijn bij deze race toch een noodzakelijk kwaad, is mijn ervaring.
Als dit de eerste doorkomst is dan zou ik denken dat alle snelle solexen bij elkaar liggen maar er is gelijk al een gat van 30 sec op nr 2, of gaan jullie in groepjes van start.
Het is ook wie het hardst kan lopen van de startplaats naar de Solex. Als je een slechte loper bent en een goede rijder met een snelle Solex dan kan je veel goedmaken in 24 uur. Nr 23 met rode trui, heeft een goede loper en als eerste bij de Solex en als tweede bij de eerste doorkomst.
ok bij de 24 uurs motorraces van is dat 10 meter maar hier een beetje langer dus, sommigen zijn denk ik al stuk voor ze rijden.
da klopt maar daar gaan we komend jaar aan werken,alleen die jonge honden die zo ongeveer alles trappen da zal nie lukken
Hoop da onze specialist nog iets uit de hoed tovert da wil zeggen deze snelheid die we hadden en dan wa meer trekkracht. Dan zal ik voor minimaal 10kg minder zorgen
ok bij de 24 uurs motorraces van is dat 10 meter maar hier een beetje langer dus, sommigen zijn denk ik al stuk voor ze rijden.
Ja hard rennen geeft je een goede positie, helaas ben ik niet zo'n sprinter. Ik kon Loesje van de G-Spots wel goed voorblijven want zij was nog eerst de confetti van de start aan het wegbezemen
Ronald, onze loper is snel maar de solex ook(51,4km/u). Tot na 6 uur 's ochtends gewoon in de top 5 gereden. En dat met een onbewerkte cylinder met nog een ovaal origineel uitlaat poortje,dus volgend jaar nog sneller en meer trekkracht want daar moesten we t op afleggen tegen de machines die Jan geprepareerd heeft. Ps, onze loper is die van team 23.
Team 23 en ik hebben op het lange rechte stuk een heel eind naast elkaar gereden, qua topsnelheid zat er 0,0 verschil in. Na de bocht waren jullie wel eerder weg.
Ronald, onze loper is snel maar de solex ook(51,4km/u). Tot na 6 uur 's ochtends gewoon in de top 5 gereden. En dat met een onbewerkte cylinder met nog een ovaal origineel uitlaat poortje,dus volgend jaar nog sneller en meer trekkracht want daar moesten we t op afleggen tegen de machines die Jan geprepareerd heeft. Ps, onze loper is die van team 23.
knap hoor, ik ken cylinders die op het blok maar 32 halen dan voer je ze op en lopen ze nog maar 32 en dan begint het zoeken. dus onbewerkt gaan bewerken is nog geen beweging die gegarandeert tot betere prestaties lijdt. Zal voor julie minder een probleem zijn want als je al 50+ uit een standaard cylinder weet te halen heb je iets gevonden dat ook werkt . Je kunt nogal wat winnen met je koppeling
Ronald, onze loper is snel maar de solex ook(51,4km/u). Tot na 6 uur 's ochtends gewoon in de top 5 gereden. En dat met een onbewerkte cylinder met nog een ovaal origineel uitlaat poortje,dus volgend jaar nog sneller en meer trekkracht want daar moesten we t op afleggen tegen de machines die Jan geprepareerd heeft. Ps, onze loper is die van team 23.
Kijk zo hoort het niet van die slappe excuses, niet de snelle teams langzamer moeten worden maar gewoon proberen bij te komen.....ik zeg allemaal op jacht naar het team Ad v Heerbeek
Ik ben bezig geweest met een JRT cylinder,maar daar kwam ik tot ongeveer 47km/u. We wisten van vorig jaar dat deze cylinder hard gaat( cylinder gewisseld na een aanloper, na 3 ronden al 48 km/u), dus deze maar eens gemonteerd met een mooi zuigertje en toen ie na 1 uurtje inrijden na ff doortrekken al 48,5 op de teller had vonden we t goed genoeg. Koppeling gaan we aanpakken en drijfstang moet ook een andere in want deze krijgt te weinig smering door de constructie,dat is overigens mijn eigen schuld.verder poortjes nog bewerken en dan lusten we de fietsen van Jan weer rauw.
Kei mooi jongens, goed bezig. Dat die meiden opeens 2de waren, lag gewoon aan het feit dat er een heel groepje tussenuit is gevallen, o.a Wilfred. Dus aan alle teams, zorg dat je je spulletjes in orde hebt, wordt het een mooie wedtrijd.
Wilfred heeft op een of andere manier een mooi cilindertje, zuinig op zijn, en wat Joan zegt, let op wat je er mee doet. Zet er niet zomaar even de veil in. Als je weet hoeveel tijd moeite het me kost een JRT zo krijgen, POEH Hé!!.
Je mag m zeker zien, ik was t al van plan. Het ergste is dat ik m moet gaan kopiëren want er gaan geruchten dat we volgend jaar ook n damesteam hebben. Moet ook nog eens monteur worden voor die meiden,ik pak liever n biertje. Maarja,ik had weer n grote mond en heb iets belooft en dan moet je waarmaken wat je zei. Ik zal ook ff mijn raketbrandstof meenemen,mag je dan eens mee testen op je proefbank,weet ik tenminste zeker dat t werkt.
Je mag m zeker zien, ik was t al van plan. Het ergste is dat ik m moet gaan kopiëren want er gaan geruchten dat we volgend jaar ook n damesteam hebben. Moet ook nog eens monteur worden voor die meiden,ik pak liever n biertje. Maarja,ik had weer n grote mond en heb iets belooft en dan moet je waarmaken wat je zei. Ik zal ook ff mijn raketbrandstof meenemen,mag je dan eens mee testen op je proefbank,weet ik tenminste zeker dat t werkt.
Ben benieuwd Zou mijn testbank dat wel aankunnen, zal ik er een emmer water bijzetten
Zeker ben ik daar zuinig op Jan, binnenkort kom ik wel ff n bakkie doen en dan hebben we t erover.
Breng hem eens mee als je wil. Zal geen foto's maken
Heb wel een idee om in de toekomst spoelpoort te kunnen kopiëren. Dat moet het iets gemakkelijker gaan maken. Word een mooi winterwerkje.
Ja zo een idee had ik ook en dat vonden ze bij de keuring dan weer geen goed idee, wel leuk om iets van te voren te weten zoek maar eens in het frans wat reglement betekent ( en wat niet)
Je mag m zeker zien, ik was t al van plan. Het ergste is dat ik m moet gaan kopiëren want er gaan geruchten dat we volgend jaar ook n damesteam hebben. Moet ook nog eens monteur worden voor die meiden,ik pak liever n biertje. Maarja,ik had weer n grote mond en heb iets belooft en dan moet je waarmaken wat je zei. Ik zal ook ff mijn raketbrandstof meenemen,mag je dan eens mee testen op je proefbank,weet ik tenminste zeker dat t werkt.
ja dus 2 keer kopieeren, 1 keer voor jezelf en 1 keer voor het back up dames team en het origineel op de plank leggen als eeuwig durend voorbeeld
inderdaad leuk filmpje nikki. Als je het zo weer ziet krijg je al meteen zin om voor volgend jaar aan de gang te gaan. Gelukkig is er bij ons veel ruimte voor verbetering;)
Haha, Ja Jan sommige mensen hebben het druk Volgend jaar hebben we een snellere renner en hopelijk ook een snellere en iets degelijkere Solex. Vergeet niet dat Nikki ook mee op het podium stond!
Haha, Ja Jan sommige mensen hebben het druk Volgend jaar hebben we een snellere renner en hopelijk ook een snellere en iets degelijkere Solex. Vergeet niet dat Nikki ook mee op het podium stond!
Ronald, onze loper is snel maar de solex ook(51,4km/u). Tot na 6 uur 's ochtends gewoon in de top 5 gereden. En dat met een onbewerkte cylinder met nog een ovaal origineel uitlaat poortje,dus volgend jaar nog sneller en meer trekkracht want daar moesten we t op afleggen tegen de machines die Jan geprepareerd heeft. Ps, onze loper is die van team 23.
Kijk zo hoort het niet van die slappe excuses, niet de snelle teams langzamer moeten worden maar gewoon proberen bij te komen.....ik zeg allemaal op jacht naar het team Ad v Heerbeek
ik heb de eerste andere spullen al weer binnen om aan te passen en te monteren want ideeen zat. maar het blok van dit jaar gaat gewoon weer mee want die heeft potentie zat. heb tijdens de race al weer mijn inkopen gedaan en ja hoor al weer bij diezelfde AD, dus verslaan met zijn eigen spullen.
ter aanvulling ook al contact gehad met Jan over een onderdeel dat hij monteert ( gemonteerd heeft voor de 2014 versie) en mijn mening daarover is, dat ik dat niet ga doen, hou je tenminste wat onderscheid.
ter aanvulling ook al contact gehad met Jan over een onderdeel dat hij monteert ( gemonteerd heeft voor de 2014 versie) en mijn mening daarover is, dat ik dat niet ga doen, hou je tenminste wat onderscheid.
Je hebt in de solex race wereld ook een naam hoog te houden natuurlijk.
ter aanvulling ook al contact gehad met Jan over een onderdeel dat hij monteert ( gemonteerd heeft voor de 2014 versie) en mijn mening daarover is, dat ik dat niet ga doen, hou je tenminste wat onderscheid.
Je hebt in de solex race wereld ook een naam hoog te houden natuurlijk.
Joan is gewent over een net stukje asvalt te racen, maar Heeswijk is anders. hij heeft alles bekeken, geanalyseerd en ik hoop/verwacht zeker dat daar iets goeds uit gaat komen.
Ronald, onze loper is snel maar de solex ook(51,4km/u). Tot na 6 uur 's ochtends gewoon in de top 5 gereden. En dat met een onbewerkte cylinder met nog een ovaal origineel uitlaat poortje,dus volgend jaar nog sneller en meer trekkracht want daar moesten we t op afleggen tegen de machines die Jan geprepareerd heeft. Ps, onze loper is die van team 23.
Kijk zo hoort het niet van die slappe excuses, niet de snelle teams langzamer moeten worden maar gewoon proberen bij te komen.....ik zeg allemaal op jacht naar het team Ad v Heerbeek
ik heb de eerste andere spullen al weer binnen om aan te passen en te monteren want ideeen zat. maar het blok van dit jaar gaat gewoon weer mee want die heeft potentie zat. heb tijdens de race al weer mijn inkopen gedaan en ja hoor al weer bij diezelfde AD, dus verslaan met zijn eigen spullen.
Hou ik je aan, heb ik respect voor je, en drinken we een biertje samen.