Sinds november 2016 in het bezit van een Berini M13 Eitje op een Ruto frame (heeft veel weg van een Solex). Mooi exemplaar, waarschijnlijk door de vader van de vorige eigenaar gerestaureerd en gelakt. Nu wil ik er graag een kenteken bij om lekker met toertochtjes mee te kunnen rijden. Helaas heeft het RDW geen goed framenummer kunnen vinden. Het enige nummer wat in de richting van een VIN wijst is het nr. 181 (op de zadelbuis en niet op het balhoofd). Advies van het RDW: zoek meer informatie over VIN en bouwjaar en kom dan terug. Ze adviseren om de lak van het balhoofd af te frezen op zoek naar een nummer. Eigenlijk voel ik er niets voor om zomaar in het wilde weg te gaan schuren en frezen.
Vraag: waar is meer informatie te vinden over framenummers, plaats van dit nummer en eventueel bouwjaar? Het motornummer is wel goed leesbaar: 965xx.
Graag hulp: ik heb 8 weken de tijd anders is alle moeite voor niets geweest, heb ik voor niets betaald, en kan ik nog steeds niet rijden (en daarvoor zijn ze toch gemaakt)?



Attached Images
Mijn Berini M13 Eitje.jpg (156.09 KB, 3881 downloads)
Last edited by jaln; 10/01/18 06:03 PM.