als je onder het rijden geen last hebt, gebruik je dan wel je decompressie bij het starten om het vliegwiel ZONDER compressie op de motor eerst op gang te brengen ?
Als je niet weet waar de koppeling zit ( achter je ontsteking) lijkt het me niet zo een goed idee om daar zelf aan te beginnen , echt moeilijk is het niet als je de paar truukjes weet en het goede gereedschap hebt, wippen met een schroevedraaier is uit den boze.
Nodig, vliegwieltrekplaat, pijpsleutel 9 3 armige poelietrekker of speciale solex grondplaat trekker, voor de 3800 meestal ook nog een speciale ( huls) lagertrekker want het vliegwielzijde lager blijft meestal aan de kruktap achter, sleutel 21 en krukastegenhouder ( kan vliegwiel zijn )
Let op de merktekens op de koppeling moeten naar buiten steken ( zichtbaar blijven dus) .
Als er wat aan de hand is (Het waarom van het slippen) dien je mogelijk nog meer los te halen en daar zit hem vaak de kneep