Previous Thread
Next Thread
Print Thread
Rating: 3
Hop To
Page 2 of 2 1 2
Joined: Nov 2007
Posts: 1,142
Likes: 5
J
10000km gereden
***
Offline
10000km gereden
***
J
Joined: Nov 2007
Posts: 1,142
Likes: 5
Maak jij soms die spruitstukjes? blush

Joined: Apr 2011
Posts: 992
D
5000km gereden
**
Offline
5000km gereden
**
D
Joined: Apr 2011
Posts: 992
Origineel bericht van: Johnnie
Maak jij soms die spruitstukjes? blush


Yep
Niet makkelijk bochten zijn zeldzaam, bijna niet aan te komen.
Groet ANdre


't is ginne logie!
Joined: Oct 2000
Posts: 15,782
Likes: 59
Solex meester monteur
***
Offline
Solex meester monteur
***
Joined: Oct 2000
Posts: 15,782
Likes: 59
Origineel bericht van: dreke2
Origineel bericht van: Johnnie
Maak jij soms die spruitstukjes? blush


Yep
Niet makkelijk bochten zijn zeldzaam, bijna niet aan te komen.
Groet ANdre

hangt van de bocht af, alleen voor de inlaat 10 mm uitwendig en 9 mm inwendig is inderdaad lastig maar verder valt het wel mee


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)
Joined: Oct 2000
Posts: 15,782
Likes: 59
Solex meester monteur
***
Offline
Solex meester monteur
***
Joined: Oct 2000
Posts: 15,782
Likes: 59
Origineel bericht van: Pontonic
Beste specialisten...Met grote interesse heb ik dit topic gevolgd. Mijn 2200 loopt nu een 22-24 km/h en zou graag 5-10 sneller rijden. Door de discussie gietijzer en alu cilinders, overmaat of niet, CFX (ben er nog niet uit wat dit juist betekent), ben ik op volgend setje gestoten:

http://mauger-moto.fr/epages/07497c7b-55.../Products/S0062

Iemand een idee of dit iets is? Het is gietijzer, en blijkbaar grotere doorstroming (3 poorten?). Ook niet geheel onbelangrijk is de heel aantrekkelijke prijs. Afblijven of toeslaan?
bedankt alvast voor enig commentaar

Igor

Ik heb voor het testen maar eens zo een setje bested, kost me inclusief verzending 82 euro.
moest overmaken via Paypal maar dat boycott ik sinds het geval met de spookafschrijvingen, heb dat gemailed en per omgaande het IBAN gekregen om direct over te maken , moet goed komen
gezien de andere foto verwacht ik niet dat er grotere "transfers" in zitten zoals de advertentie meldt, maar wie weet.

Overigens leert een korte zoektocht op internet dat FDM cylinders zeer slecht zijn (gegoten/machinaal bewerkt) , zo slecht dat er veel te veel materiaal aan zit en daardoor wel geschikt om aan te passen:
Je te conseil de partir sur une base de cylindre/piston neuf, les FDM sont mal moulé pour un sox d'origine, mais pour la modification il sont très bien car très épais

Last edited by Joan; 22/07/16 09:57 AM.

Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)
Joined: Apr 2007
Posts: 8,728
Likes: 9
85000km gereden
***
Offline
85000km gereden
***
Joined: Apr 2007
Posts: 8,728
Likes: 9
Origineel bericht van: Joan
Origineel bericht van: Pontonic
Beste specialisten...Met grote interesse heb ik dit topic gevolgd. Mijn 2200 loopt nu een 22-24 km/h en zou graag 5-10 sneller rijden. Door de discussie gietijzer en alu cilinders, overmaat of niet, CFX (ben er nog niet uit wat dit juist betekent), ben ik op volgend setje gestoten:

http://mauger-moto.fr/epages/07497c7b-55.../Products/S0062

Iemand een idee of dit iets is? Het is gietijzer, en blijkbaar grotere doorstroming (3 poorten?). Ook niet geheel onbelangrijk is de heel aantrekkelijke prijs. Afblijven of toeslaan?
bedankt alvast voor enig commentaar

Igor

Ik heb voor het testen maar eens zo een setje bested, kost me inclusief verzending 82 euro.
moest overmaken via Paypal maar dat boycott ik sinds het geval met de spookafschrijvingen, heb dat gemailed en per omgaande het IBAN gekregen om direct over te maken , moet goed komen
gezien de andere foto verwacht ik niet dat er grotere "transfers" in zitten zoals de advertentie meldt, maar wie weet.

Overigens leert een korte zoektocht op internet dat FDM cylinders zeer slecht zijn (gegoten/machinaal bewerkt) , zo slecht dat er veel te veel materiaal aan zit en daardoor wel geschikt om aan te passen:
Je te conseil de partir sur une base de cylindre/piston neuf, les FDM sont mal moulé pour un sox d'origine, mais pour la modification il sont très bien car très épais


Ik kwam de cfx 39,5 ook tegen op deze site, ik meen voor 85 euri, groot voordeel daarvan vind ik de zuiger met slotjes. In het FDM setje zullen geen slotjes voor de zuigerveren zitten denk ik...


Hou het simpel wink
Groeten, John.

Joined: Apr 2011
Posts: 992
D
5000km gereden
**
Offline
5000km gereden
**
D
Joined: Apr 2011
Posts: 992
Origineel bericht van: Joan
Origineel bericht van: dreke2
Origineel bericht van: Johnnie
Maak jij soms die spruitstukjes? blush


Yep
Niet makkelijk bochten zijn zeldzaam, bijna niet aan te komen.
Groet ANdre

hangt van de bocht af, alleen voor de inlaat 10 mm uitwendig en 9 mm inwendig is inderdaad lastig maar verder valt het wel mee


deze maat bedoel ik dus met zeldzaam
groet
ANdre

Attached Images
IMG_20160722_093656.jpg (72.2 KB, 222 downloads)

't is ginne logie!
Joined: Oct 2000
Posts: 15,782
Likes: 59
Solex meester monteur
***
Offline
Solex meester monteur
***
Joined: Oct 2000
Posts: 15,782
Likes: 59
ik heb net aan van leeuwen gevraagd wat ze voor "lasbochten" op voorraad hebben.


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)
Joined: Oct 2009
Posts: 9,046
Likes: 6
90000km gereden
***
Offline
90000km gereden
***
Joined: Oct 2009
Posts: 9,046
Likes: 6
Origineel bericht van: dreke2
deze maat bedoel ik dus met zeldzaam
groet
ANdre


Dat lijkt verdacht veel op een ½" soldeerbocht, die worden in de koeltechniek gebruikt


Groet , Ronald & Conny


Altijd normaal is ook niet normaal crazy
Joined: Nov 2007
Posts: 1,142
Likes: 5
J
10000km gereden
***
Offline
10000km gereden
***
J
Joined: Nov 2007
Posts: 1,142
Likes: 5
Ik kan best wel veel vind ik, maar als ik zoiets moet gaan maken, dan.......
Geen geduld en machines voor.
Krijg er vele soorten van agressie van cool

Joined: Oct 2009
Posts: 9,046
Likes: 6
90000km gereden
***
Offline
90000km gereden
***
Joined: Oct 2009
Posts: 9,046
Likes: 6
Je kan wel het inlaatspruitstuk gaan vergroten naar 10mm maar dan heb je ook een veel grotere carburateur nodig.
En als je dat hebt dan moet je ook een geschikte cilinder en evt. een aangepast kopje hebben, aangepaste uitlaat en ga zo maar door...
Het is wel leuk om met b.v. extreem grote carburateurs te experimenteren maar dan moet de rest ook wel kloppen.
Klopt het niet dan heb je veel werk met weinig resultaat.

Het mooiste, vind ik, is om met zoveel mogelijk originele onderdelen het beste uit de motor te halen.(zeg maar het 24-uurs concept)
Een goede zuigerspeling en een netjes passend spruitstuk waar de overgang van spruitstuk,
pakking en cilinder mooi in elkaar overgaan geven al een goed resultaat.






Groet , Ronald & Conny


Altijd normaal is ook niet normaal crazy
Joined: Apr 2011
Posts: 992
D
5000km gereden
**
Offline
5000km gereden
**
D
Joined: Apr 2011
Posts: 992
Origineel bericht van: FFAnders
Je kan wel het inlaatspruitstuk gaan vergroten naar 10mm maar dan heb je ook een veel grotere carburateur nodig.
En als je dat hebt dan moet je ook een geschikte cilinder en evt. een aangepast kopje hebben, aangepaste uitlaat en ga zo maar door...
Het is wel leuk om met b.v. extreem grote carburateurs te experimenteren maar dan moet de rest ook wel kloppen.
Klopt het niet dan heb je veel werk met weinig resultaat.

Het mooiste, vind ik, is om met zoveel mogelijk originele onderdelen het beste uit de motor te halen.(zeg maar het 24-uurs concept)


Een goede zuigerspeling en een netjes passend spruitstuk waar de overgang van spruitstuk,
pakking en cilinder mooi in elkaar overgaan geven al een goed resultaat.






Klopt Ronald
Carb is 11 mm, spruitstuk 10+, uitlaat is 22 mm, volle krukas , JdL petje , cilinder uitgewerkt en rijd voor geen meter, zal wel op de verkeerde paarden wedden.
Zou toch 50+ moeten lopen, echt nie dus
Maaaaaar ik ben wel bezig.
Af entoe wel moedeloos hoor.
Groet
ANdre


't is ginne logie!
Joined: Jun 2006
Posts: 5,531
Likes: 1
Jan Offline
55000km gereden
****
Offline
55000km gereden
****
Joined: Jun 2006
Posts: 5,531
Likes: 1
Helemaal mee eens, uit de cilinder en cilinderkopje valt nog zoveel te halen.
Kijk naar Heeswijk, standaard blokjes worden snelheden van rond de 50 km gehaald. En dat met echt een 6,5 mm en standaard krukje.


[Linked Image from jandelaat.nl]
Joined: Oct 2009
Posts: 9,046
Likes: 6
90000km gereden
***
Offline
90000km gereden
***
Joined: Oct 2009
Posts: 9,046
Likes: 6
Dat is vervelend ANdre, veel werk en weinig resultaat.
Tunen is ook niet makkelijk.
Stap voor stap veranderingen doen en dan beoordelen of het een verbetering is, zo niet, ff een stapje terug en opnieuw beginnen.
wel leerzaam wink
Zo heb ik ook veel uren in de 24-uurs motor zitten en veel cilinders bewerkt.
Uiteindelijk heb je er een die wel naar tevredenheid presteert.
En dan niet meer aan rommelen want dan loop je het risico dat het minder wordt.


Groet , Ronald & Conny


Altijd normaal is ook niet normaal crazy
Joined: Apr 2014
Posts: 1,502
15000km gereden
***
Offline
15000km gereden
***
Joined: Apr 2014
Posts: 1,502
Origineel bericht van: FFAnders
Uiteindelijk heb je er een die wel naar tevredenheid presteert.En dan niet meer aan rommelen want dan loop je het risico dat het minder wordt.
Dat statement bevestig ik ten volste!


Groeten, Geert


Een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn Solex Oto '63
Joined: Apr 2011
Posts: 992
D
5000km gereden
**
Offline
5000km gereden
**
D
Joined: Apr 2011
Posts: 992
Er komt een moment laugh


't is ginne logie!
Joined: Oct 2009
Posts: 9,046
Likes: 6
90000km gereden
***
Offline
90000km gereden
***
Joined: Oct 2009
Posts: 9,046
Likes: 6
Origineel bericht van: dreke2
Er komt een moment laugh


Moment = kracht x arm ??
of een ander moment ?
Ik weet het, het is nog vroeg.....


Groet , Ronald & Conny


Altijd normaal is ook niet normaal crazy
Joined: Oct 2002
Posts: 10,034
Roelof Offline OP
Solex meester monteur
****
OP Offline
Solex meester monteur
****
Joined: Oct 2002
Posts: 10,034
Uiteindelijk worden de mensen die niet klakkeloos alles van een ander aannemen en zelf experimenteren wel de besten.


Vriendelijke groeten

Roelof
Joined: May 2006
Posts: 1,992
15000km gereden
***
Offline
15000km gereden
***
Joined: May 2006
Posts: 1,992
whistle

Peter

Joined: Nov 2007
Posts: 1,142
Likes: 5
J
10000km gereden
***
Offline
10000km gereden
***
J
Joined: Nov 2007
Posts: 1,142
Likes: 5
Vraagje, bij wie van de heren kan ik een vergroot spruitstuk kopen?

Joined: Oct 2000
Posts: 15,782
Likes: 59
Solex meester monteur
***
Offline
Solex meester monteur
***
Joined: Oct 2000
Posts: 15,782
Likes: 59
Origineel bericht van: Jan
Helemaal mee eens, uit de cilinder en cilinderkopje valt nog zoveel te halen.
Kijk naar Heeswijk, standaard blokjes worden snelheden van rond de 50 km gehaald. En dat met echt een 6,5 mm en standaard krukje.

klopt zo doet die boodschappen solex van me het ook en gewoon met een solex vliegwiel en ontsteking en nog steeds geen idee waarom deze het uit zichzelf het zo goed doet en je bij andere wezenloos loopt te prutsen om zelfs maar in de buurt te komen


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)
Joined: Oct 2000
Posts: 15,782
Likes: 59
Solex meester monteur
***
Offline
Solex meester monteur
***
Joined: Oct 2000
Posts: 15,782
Likes: 59
Origineel bericht van: Johnnie
Vraagje, bij wie van de heren kan ik een vergroot spruitstuk kopen?

hoe groot is groot ?


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)
Joined: Nov 2007
Posts: 1,142
Likes: 5
J
10000km gereden
***
Offline
10000km gereden
***
J
Joined: Nov 2007
Posts: 1,142
Likes: 5
Nou iets van inlaat 12mm en uitlaat 15mm?

Joined: Oct 2000
Posts: 15,782
Likes: 59
Solex meester monteur
***
Offline
Solex meester monteur
***
Joined: Oct 2000
Posts: 15,782
Likes: 59
dus uitlaat hetzelfde ?


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)
Joined: Sep 2010
Posts: 8,984
Likes: 3
85000km gereden
***
Offline
85000km gereden
***
Joined: Sep 2010
Posts: 8,984
Likes: 3
Johnnie. Wat ben je eigenlijk van plan?


Groetjes Alfons

Oto goudbies 1966 en Zundapp KS 50 1967
Joined: Nov 2007
Posts: 1,142
Likes: 5
J
10000km gereden
***
Offline
10000km gereden
***
J
Joined: Nov 2007
Posts: 1,142
Likes: 5
Heb een spannende cilinder gekocht, ergens. En daar is de inlaat en de uitlaat uitgang flink vergroot. Dus het spruitstuk uitgangen moeten dan ook groter zijn.
Toch, om de spoeling goed te houden.

Joined: Apr 2011
Posts: 992
D
5000km gereden
**
Offline
5000km gereden
**
D
Joined: Apr 2011
Posts: 992
Inlaat 12 wordt lastig denk ik, soldeerbocht 12 misschien
Groet
ANdre


't is ginne logie!
Joined: Sep 2010
Posts: 8,984
Likes: 3
85000km gereden
***
Offline
85000km gereden
***
Joined: Sep 2010
Posts: 8,984
Likes: 3
Origineel bericht van: Johnnie
Heb een spannende cilinder gekocht, ergens. En daar is de inlaat en de uitlaat uitgang flink vergroot. Dus het spruitstuk uitgangen moeten dan ook groter zijn.
Toch, om de spoeling goed te houden.


Dan zijn we straks nieuwgierig naar. Succes kerel.


Groetjes Alfons

Oto goudbies 1966 en Zundapp KS 50 1967
Joined: Oct 2000
Posts: 15,782
Likes: 59
Solex meester monteur
***
Offline
Solex meester monteur
***
Joined: Oct 2000
Posts: 15,782
Likes: 59
Origineel bericht van: dreke2
Inlaat 12 wordt lastig denk ik, soldeerbocht 12 misschien
Groet
ANdre

nee hoor niet lasting maak ik wel, heb ik verder wel gegeven nodig.


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)
Joined: Apr 2007
Posts: 8,728
Likes: 9
85000km gereden
***
Offline
85000km gereden
***
Joined: Apr 2007
Posts: 8,728
Likes: 9
Johnnie, eb je ook een carburateur van 12mm? Dan kan het ècht een monster worden.


Hou het simpel wink
Groeten, John.

Joined: Nov 2007
Posts: 1,142
Likes: 5
J
10000km gereden
***
Offline
10000km gereden
***
J
Joined: Nov 2007
Posts: 1,142
Likes: 5
Het spruitsuk is number one, anders hoeft de carb ook niet cool

Joined: Apr 2007
Posts: 8,728
Likes: 9
85000km gereden
***
Offline
85000km gereden
***
Joined: Apr 2007
Posts: 8,728
Likes: 9
Spruitstuk 12 en cerb. 6,5 kan rare wervelingen geven.


Hou het simpel wink
Groeten, John.

Joined: Sep 2014
Posts: 181
H
Aan het inrijden
Offline
Aan het inrijden
H
Joined: Sep 2014
Posts: 181
Carburateur van een kettingzaag kan er op alle standen op kun je nog heel goed afstellen ook

Joined: Oct 2000
Posts: 15,782
Likes: 59
Solex meester monteur
***
Offline
Solex meester monteur
***
Joined: Oct 2000
Posts: 15,782
Likes: 59
Origineel bericht van: Huub
Carburateur van een kettingzaag kan er op alle standen op kun je nog heel goed afstellen ook

denk dan wel aan je vacuum aansluitng anders werkt hij niet


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)
Joined: Sep 2014
Posts: 181
H
Aan het inrijden
Offline
Aan het inrijden
H
Joined: Sep 2014
Posts: 181
Was maar een hint Joan en inderdaad er moet een slangetje aan kun je mooi op je motor blokkering maken m6 met een slangenpilaartje of op de plaats waar nu de benzinepomp zit iets verzinnen

Joined: Oct 2000
Posts: 15,782
Likes: 59
Solex meester monteur
***
Offline
Solex meester monteur
***
Joined: Oct 2000
Posts: 15,782
Likes: 59
ik had hem vroeger direct op mijn carter zijdeksel zitten, vonden ze bij de WK niet leuk, maar je zag er niets van en dat stond in het reglement "origineel eruit zien "


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)
Joined: Oct 2015
Posts: 181
Aan het inrijden
Offline
Aan het inrijden
Joined: Oct 2015
Posts: 181
Ik heb een OTO van 1965, dubbele handremmen ronde koplamp. Op de vlakke weg loopt hij 32 km/uur en snort er lustig op los ( heerlijk ), Maar als hij een heuveltje ruikt dan zakt hij meteen in toeren/snelheid. Ik woon hier op de Veluwe en daar heb je nogal wat heuveltjes. Nu zoek ik altijd maar de vlakke routes op maar je wil toch ook wel eens een andere kant op. Mijn vraag is eigenlijk: is het normaal dat hij zo in elkaar stort als er een heuveltje aan komt . Ik heb hem zo gekocht en weet niet of hij origineel is.

Joined: Apr 2007
Posts: 8,728
Likes: 9
85000km gereden
***
Offline
85000km gereden
***
Joined: Apr 2007
Posts: 8,728
Likes: 9
Normaal heeft een Solex voldoende in huis om de heuveltjes bij jullie te trotseren, in bv Valkenburg of Vaals is dat een ander verhaal...

Wat de oorzaak is van weinig trekkracht moet je onderzoeken. Enkele mogelijkheden:

- verstopte uitlaat of uitlaatpoort
- ontstekingstijdstip te laat
- te weinig compressie (zuigerveren of uitgelodderde cilinder)
- lekkage bij krukaslager (misschien te zien bij de rol, vochtig...)
- motor te strak op de band
- bandenspanning


Hou het simpel wink
Groeten, John.

Joined: Jul 2016
Posts: 2,042
Likes: 31
20000km gereden
*
Offline
20000km gereden
*
Joined: Jul 2016
Posts: 2,042
Likes: 31
Vaals :-) leuke omgeving daar ben ik nu.. zonder Solex. De route naar mijn werk gaat over een fietspad welke een keer of 3 onder een weg door loopt. Mijn Solex heeft ook moeite met de heuvel op te komen al kan je die waarschijnlijk wel vergelijke met de heuveltjes in Vaals, alleen niet zo lang natuurlijk.


solexliefhebbers.nl
Joined: Oct 2015
Posts: 181
Aan het inrijden
Offline
Aan het inrijden
Joined: Oct 2015
Posts: 181
De OTO start binnen 2 meter en rijdt met een mooi toerental, banden zijn oké en ik zie geen lekkage. Met de motorlifter gespeelt ( meer /minder druk ) geeft verandering, blijft ontsteking-compressie en verstopte uitlaat over. Kijk als het nou normaal is bij dit type Solex heb ik er vrede mee. Anders blijf je toch zoeken.

Joined: Apr 2007
Posts: 8,728
Likes: 9
85000km gereden
***
Offline
85000km gereden
***
Joined: Apr 2007
Posts: 8,728
Likes: 9
Het is voor alle motorisch aangedreven voertuigen normaal dat ze in toeren terugzakken bij bergop rijden. De vraag is hoeveel zakt hij terug, moet je sneller bijfietsen dan vroeger, is hij veel trager dan andere Solexen?

Het slechtste wat je kunt doen is gaan opvoeren als hij slechter loopt, dat brengt je van het bed op het stro.


Hou het simpel wink
Groeten, John.

Joined: Jul 2016
Posts: 2,042
Likes: 31
20000km gereden
*
Offline
20000km gereden
*
Joined: Jul 2016
Posts: 2,042
Likes: 31
Kan het te maken hebben met een koppeling die versleten Is? Ik kan me voorstellen dat wanneer de koppeling niet meer goed zijn werk doet, je dit het beste kan merken tijdens zware belasting.


solexliefhebbers.nl
Joined: Oct 2000
Posts: 15,782
Likes: 59
Solex meester monteur
***
Offline
Solex meester monteur
***
Joined: Oct 2000
Posts: 15,782
Likes: 59
Originally Posted by John Meisters
Het is voor alle motorisch aangedreven voertuigen normaal dat ze in toeren terugzakken bij bergop rijden. De vraag is hoeveel zakt hij terug, moet je sneller bijfietsen dan vroeger, is hij veel trager dan andere Solexen?

Het slechtste wat je kunt doen is gaan opvoeren als hij slechter loopt, dat brengt je van het bed op het stro.
ik krijg in solexen veel meer PEP door te controleren of de zuiger de inlaat wel goed vrijgeeft, laatst nog een redelijk rijdende solex opgePEPt door de zuiger 3 mm in te korten want ook bij deze solex kwam de zuiger niet voorbij de inlaat in de bovenste stand en dan is de zuigslag wel erg kort


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)
Joined: Dec 2014
Posts: 195
H
Aan het inrijden
Offline
Aan het inrijden
H
Joined: Dec 2014
Posts: 195
Mijn 3800 loopt 30km/hr bij weinig wind en 23 km/hr bij flinke tegenwind.
In de inlaat zit een messing busje! Is dit standard?
Is dit te vewrijderen of op te boren en wat zou dan het resultaat kunnen zijn?

Last edited by HAGRO; 08/08/18 11:39 AM.
Joined: Apr 2007
Posts: 8,728
Likes: 9
85000km gereden
***
Offline
85000km gereden
***
Joined: Apr 2007
Posts: 8,728
Likes: 9
Maak daar eens een foto van, er zijn wel types met een hardstalen bus, maar messing is mij onbekend.
De hardstalen bus is met een M6 bout en moer te verwijderen, (zoekfunctie, ergens op dit forum).


Hou het simpel wink
Groeten, John.

Joined: Dec 2014
Posts: 195
H
Aan het inrijden
Offline
Aan het inrijden
H
Joined: Dec 2014
Posts: 195
Kan helaas nog geen foto maken omdat alles al weer in elkaar zit.
Zal volgende keer een foto maken ( eind winter)

Page 2 of 2 1 2

Moderated by  Joan, John Meisters, Roelof 

Link Copied to Clipboard
Solex liefhebbers
Solexservice
Solex onderdelen Nederland
Solextochten Roermond
Who's Online Now
0 members (), 13 guests, and 2 robots.
Key: Admin, Global Mod, Mod
December
M T W T F S S
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
Powered by UBB.threads™ PHP Forum Software 7.7.5
(Release build 20201027)
Responsive Width:

PHP: 5.6.40 Page Time: 0.069s Queries: 106 (0.028s) Memory: 1.3885 MB (Peak: 1.8778 MB) Data Comp: Zlib Server Time: 2021-12-01 22:35:21 UTC
Valid HTML 5 and Valid CSS