De alternatieve koppeling voor een 3800 en hoe kan dat er dan uitzien ? zo een aangepaste rol voor een 3800 en gebruik makend van de ruimte in de 3800 koppeling trommel het plaatsen van een andere koppeling
ik heb al een jaar lang getest door dit principe in te bouwen in twee van mijn solex 5000 , ga daar met de buurvrouwen toer ritten mee maken in de polder
ik gebruik altijd een borgpennetje bij de koppeling om te voorkomen dat hij zich loswerkt, is dat allemaal eenmaal netjes uitgevoerd dan kan het uitmeten met vulringen beginnen ( de draad van een OTO krukas is anders dan de draad van een 3800 en er zitten ook productie variaties in) om de koppeling te plaatsen en de (speciale) moer te gebruiken om het geheel vast te zetten
nee want bij een oto krukas zit alles vast aan het hoofdlager en als dat los fietst gaat de hele combinatie naar binnen, als de koppelings moer los zou lopen dan heb je gelijk en kan de krukas niet door de bussen heen getrokken worden zolang die pen in zijn gat blijft zitten