Volgende stap is het kunnen monteren van de Motor aan het carter en de koppeling tussen motor en aandrijfrol.
Daar heb ik het volgende op bedacht. Ik pak de originele trommel waar de motor in gemonteerd zit., zaag deze doormidden en koppel 1 deel, daar waar de achterkant van de motor inzit, aan het carter.
Het voorste gedeelte maak ik vast aan de rol.
Hier ben ik vandaag dus even zoet mee geweest. Met als resultaat dat de 'koppelingstrommel' nu aan de motortrommel "vast" zit en dit past ook weer precies..
Vast tussen "" omdat ik het gat van de trommel iets kleiner heb gemaakt dan dat de koppelingstrommel is, waarna de 2 trommel dmv temperatuur aan elkaar verbonden zijn. Deze moeten dus nog steviger aan elkaar komen te zitten...

binnenkort maar weer verder.

Attached Images
1.jpg (210.13 KB, 221 downloads)
2.jpg (206.31 KB, 215 downloads)
3.jpg (188.4 KB, 214 downloads)

solexliefhebbers.nl