Originally Posted by Ant_one
Wat is dan de beste optie? Want met alleen meten lost het probleem zich ook niet op.

Het is de combinatie die niet goed samen werkt? Kopje met Gol zuiger?
één van de redenen waarom ik de toevoeging van diesel suggereerde, daarmee test je OF het aan "pingelen" van de brandstof kan liggen..
je kunt ook testen met voetpakkingen dan komt je cilinder omhoog en gaat de compressie ook naar beneden maar dat heb ik express NIET gesuggereerd want als je een standaard voetpakking monteert heb je er een TE dikke zachte laag onder liggen en heb je kans dat de cilinderflens afbreekt. Ik heb voor dergelijke '"compressie" testen metalen opvulplaten voor onder de voet in allerlei dikten en om dat af te dichten gebruik ik twee papieren pakkingen onder en boven de vulplaat. de meeste tweetakten hebben overigens papieren voetpakkingen, nooit gesnapt waarom solex daar van die dikke muk als voetpakking gebruikt anders dan dat ze nogal grove machinale onvlakheid weg moeten moffelen . wat cnc kopjes betreft, ik vind de squish band nogal breed, met een handfrees wil ik daar nog wel eens wat "wegdremelen"' in de rondte


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)