Begint te lijken op het rijden met een te arm mengsel waardoor het zaakje richting warmloper gaat. Anders dan bij Oto 2 ben ik er nu uit dat de remluchtregelaar rond de middenstand moet staan. Met de schuif iets meer naar rechts lopen de prestaties ietsje terug en heb ik eerder last van het probleem. Boegietje valt niet zoveel van te zeggen omdat ik toch veel met de remluchtregelaar aan het schuiven ben geweest. Er zit overigens al een 30 sproeier in, omdat dit bij de anderen Oto ook tot de beste prestaties leidt en deze precies dezelfde modificaties heeft. Lijkt,erop dat deze beter bediend is met een 31 sproeier. 32 is nl net teveel van het goede.
Misschien is het de andere verbrandingskamer die het verschil maakt. De kofferoto heeft nl een schuingeplaatste bougie en de de luxe heeft een bolvormige verbrandingskamer met de bougie recht in het midden.

Last edited by 49cc; 28/06/14 06:38 PM.

OTO-Koffertje 1960 & OTO De Luxe 1964