Origineel bericht van: Jan

Klopt Joan.
Ferry heeft voor ons een andere afdichting gemaakt.
En ik heb hier boormallen voor de ophanging.
En het hooftlager zit er op 0,05 krimp/warmtepassing in.
Tot op heden blijft dat goed zitten, we hebben het carter ook laten anodiseren om twee redenen. Passing lager, en duurzaamheid.


Het blok zit inmiddels in elkaar, heb ook nog de carters iets uit moeten happen ter plaatse van de drijfstang want deze liep iets tegen het carter als de zuiger bijna in zijn bovenste dode punt stond ( Puch maxi drijfstang)
heb voor de lagerborging een plaat gemaakt zoals bij de sleutelgat kamzuiger blokken, er is zoveel materiaal in het CNC carter dat je simpelweg 2 M5 bouten kan boren op de 3 en 9 uurs positie zonder dat je aan de andere kant buiten komt.

Mis ook het opzet stukje voor de bout om de bougiekabel te borgen. 1tje voor alleen een boutje had leuk geweest, met een krom beugeltje houd je dan ook de kabel wel bij je.


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)