Ik heb ook zo een CNC carter om aan te werken, mankeert ngal wat aan.
ten eerste dien ik een lagerborging te verzinnen, ten tweede zaten er geen gaten in voor het voorspatbord ( wel een paar extra gaten voorop het carter maar daar zet je de frictieplaten niet mee vast.
Wat me erg stoort is dat de sparing voor het koppelingcarter niet diep genoeg is, nu kun je beter de derde bout niet gebruiken anders trek je het oogje om.
voor de pomp erg oppassen, niet de originele boutjes gebruiken maar M4, de originele boutjes zijn net iets grover.
De gaten voor het zij carterdeksel hadden wel iets dieper doorgeboord kunnen worden, dan had je overal dezelfde lengte bout kunnen gebruiken ( inbusbouten IPV die kloterige 9 mm boutjes)
onduidelijk is welk type krukaskeerring je gaat gebruiken beide types zijn mogelijk, het had netjes geweest als er voor het type " buiten" een randje was neer gezet zodat je hem netjes kan positioneren ipv het carter in te duwen ( zoals ook origineel, dat je dient te voorkomen met een inleg ring)

maar ruimte genoeg in het materieel om hier en daar wat extra bouten in te boren en evengoed heel veel werk om zoiets klaar te stomen.


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)