ja het zou mooi zijn als politici eens leerden ALLE informatie en belangen die er spelen mee te wegen en niet alleen die EN/OF het hardst schreeuwen EN/OF het leukst op je CV staan .

Ik kan daar ook wel een platje bij neer zetten maar daar zit waarschijnlijk auteursrecht op. Ga wel weer plaatjes van solexen maken oa van een electronische ontsteking met vervroeging, nog testen of het werkt .
Dat wordt dan wel een blok voor een solex met een gele kentekenplaat ( heb ik er ook nog een paar van, dus met helm en weinig kans op een WOK als hij 35+ gaat ) zitten weel navenant betere remmen en ander soort licht op dan op die 35- uitvoeringen.
Vooral die kwaliteit van de remmen en die spelde prikjes van lichtpunten van de 35- solexen is voor mij een goed argument om NIET tussen die bakken met ABS en xenon te hoeven rijden. Want dan kan je wel een helm op hebben maar gecompliceerde botbreuken voorkom je daar niet mee als je tegen zo een ijzeren muur aanjakkert of andersom hij/het tegen jou omdat je snelheid en/of aanwezigheid verkeerd ingeschat word


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)