ga maar lekker voor het snor kenteken. die "extra" doden dankszij het helmloze op een (echte) snor, weet niet of dan hun voertuig wel goed is onderzocht en waarom het ongeval heeft plaatsgevonden. zoals ik het nu in het nieuws zie word er maar wat geroepen, maar dat is nu eenmaal met nieuws ze pikken er wat uit dus ik weet niet wat de achtergronden zijn bij de statistieken waaruit zou blijken dat het rijden zonder helm nu extreem onveilig is. Met helm is natuurlijk ALTIJD beter dan zonder, wil je extreem veilig zijn of "gewoon " veilig. Menig electrische fiets gaat harder dan een echte ''snor" ik zie hier in het dorp ook een paar snelle electrisch eenwielers je weet echt niet wat je ziet, iemand die rechtop staat met niets in zijn handen en met een bloedgang over de straat. Met alle huidige vernieuwingen zou het hele vervoers schema eens grondig doorwrocht moeten worden en niet wijzen naar 1 categorie Meen dat je uit de statistieken kunt lezen dat als je heel weinig doden in het verkeer wilt of zelfs nul, we dan als "verkeer" allemaal alleen maar met de pont over het IJ kunnen. Elk andere vorm van vervoer is gevaarlijker


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)